تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت سیدحسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد

سیدحسن خمینی در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفت و تاکید کرد: امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی‌های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای؛ لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است.

رویداد ۲۴| حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تاکید کرد: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت‌های عظیم است. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی بدیل خویش به مدت بیش از ۳۰ سال نهال حزب الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهگین تبدیل به درختی تناور و ریشه دار کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صد‌ها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند. برای آنانکه با سید عزیز آشنایی داشتند به خوبی واضح بود که برای او مرگ در بستر عار بود و آرزوی او شهادت به دست شقی‌ترین مردمان بود.

شهادت، به تعبیر امام خمینی «هنر مردان خداست» و بنا به نقلی از شهید بهشتی «مقلدان خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند» و تمام مقلدان آن رهبر کبیر آرزوی رسیدن به این درجه عالی را داشته و دارند، اما این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می‌طلبد.

امروز بیش از قبل واضح است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت‌های بزرگ اروپایی قادر به اینگونه رفتار‌های افسارگسیخته نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی گری‌ها شیطان بزرگ است.

راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت‌های عظیم است. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی بدیل خویش به مدت بیش از ۳۰ سال نهال حزب الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهگین تبدیل به درختی تناور و ریشه دار کرد.

امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی‌های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای؛ لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است.

انشاءالله به زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست. به امید آن روز!

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

سید حسن خمینی
۷ مهر ۱۴۰۳

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما