تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

رانش در راه‌های اصلی مازندران؛ تردد برقرار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانش در محور‌های اصلی استان نظیر هرتز و کندوان خبر داد و گفت: این محور‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

رانش زمین

رویداد۲۴ مهر نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانش در محور‌های اصلی استان نظیر هرتز و کندوان خبر داد و گفت: این محور‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

حسین علی محمدی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان مازندران گفت: این بارش‌ها در شهر‌های نوشهر، نور و ساری و سوادکوه و بخش‌های مختلف منجر به بروز خسارت‌هایی شده است.

وی انسداد محور‌های روستایی را از جمله تبعات این بارش‌های شدید بیان کرد و گفت: با تلاش همکاران این راه بازگشایی شد و شاهد رانش زمین در روستای پاچی بودیم که منجر به انسداد راه‌های برخی روستا‌ها شد.

وی انسداد برخی محور‌های روستای سوادکوه از جمله کسلیان و ولوپی را از دیگر خسارت‌های سیلاب بیان کرد و گفت: انهار و سردهنه‌های زراعی در محور خطیر کوهی دچار خسارت شدند.


بیشتر بخوانید: ببینید| بارش اولین برف پاییزی در مازندران


محمدی به انسداد محور کندوان و ریزش و رانش در این محور اشاره کرد و گفت: این محور شامگاه امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: در محور هراز در محدوده شاه زید نیز شاهد ریزش سنگ بودیم که با تلاش راهداران مسیر بازگشایی شد و در منطقه جوارم سوادکوه نیز شاهد رانش بودیم.

وی از بازگشایی مسیر‌های اصلی و برقراری قرارداد در این محور‌ها خبر داد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما