تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

مشاور فرمانده سپاه: آماده شلیک هزاران موشک به اسرائیل هستیم/کار اسرائیل تمام است/ آمریکا جرئت ندارد با ما وارد نبرد شود

سردار ابراهیم جباری با بیان اینکه حدود ۲۰ فروند جنگنده ارتش صهیونیستی در عملیات «وعده صادق ۲» منهدم شد، گفت: اگر ۲۰۰ موشک در عملیات «وعده صادق ۲» شلیک کردیم، اکنون آماده‌ایم هزاران موشک روانه کنیم.

مشاور فرمانده سپاه: آمریکا جرئت ندارد با ما وارد نبرد شود/ آماده شلیک هزاران موشک به اسرائیل هستیم

رویداد24| سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو به دستاوردهای مهم عملیات "وعده صادق ۲" اشاره کرد. وی با تأکید بر این‌که هدف اصلی عملیات، فروپاشی اقتدار پوشالی دشمن بود، بیان کرد که این عملیات نه تنها ساختارهای امنیتی و نظامی آن‌ها را هدف قرار داد، بلکه به روحیه و اعتماد به نفس آنان نیز ضربه وارد کرد. سردار جباری اظهار داشت که دشمن، اقتدار خود را به صورت ساختگی به نمایش می‌گذارد و با تهدیداتش، جهان اسلام و حتی کل دنیا را مورد هدف قرار می‌دهد؛ اما با این عملیات، اقتدار خیالی آن‌ها را در هم شکستیم.

وی همچنین به حمله به پادگان‌های اف-۳۵ رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: «براساس اطلاعات دریافتی، احتمالاً حدود ۲۰ فروند از جنگنده‌های آن‌ها در این حملات نابود شده است. حتی اگر تعداد دقیق‌تر کمتر باشد، مهم این است که ما توانستیم به مراکز امنیتی و نظامی آن‌ها ضربات سنگینی وارد کنیم.» جباری افزود که رسانه‌های بین‌المللی نیز از خسارات وارد شده به رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند و این عملیات توانسته رعب و وحشت را در دل دشمنان ایجاد کند.

آمریکا  جرئت ندارد با ما وارد نبرد شود

وی در ادامه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و واکنش دشمن به این حادثه، تصریح کرد که عملیات "وعده صادق ۲" پاسخی قاطع به دشمنان بود و نشان داد که روحیه مقاومت همچنان پابرجاست. سردار جباری گفت: «دشمنان تصور می‌کردند با شهادت نصرالله، ما تضعیف شده‌ایم؛ اما ما نشان دادیم که قدرت و عزم ما حتی قوی‌تر از قبل است.»

سردار جباری همچنین با تأکید بر قدرت موشکی ایران اظهار داشت که اگر در عملیات گذشته ۲۰۰ موشک شلیک شد، اکنون جمهوری اسلامی ایران آماده است صدها و هزاران موشک دیگر را به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کند و مراکز حیاتی دشمن را هدف قرار دهد. وی به وسعت کوچک رژیم صهیونیستی اشاره کرد و بیان داشت که محدوده آن‌ها در برابر قدرت نظامی ایران بسیار ناچیز است و در هر نقطه‌ای از ایران، آماده پاسخ به تهدیدات هستیم.

در بخش پایانی صحبت‌هایش، سردار جباری به شرایط سخت دشمنان اشاره کرد و گفت: «روحیه آن‌ها تضعیف شده و اضطراب شدیدی دارند؛ بسیاری از آن‌ها در حال مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی هستند. پیام ما به آن‌ها این است که کارشان تمام شده و باید سرزمین‌های غصب شده را ترک کنند.»

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما