تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

ظریف: برای حل مشکلات کشور باید به دنبال راه‌حل‌های جدید باشیم

معاون راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد: راه‌حل‌های قدیمی کارآیی خود را نشان داده‌اند و آقای پزشکیان بار‌ها این را گفته است و ان‌شاء‌الله در مقام عمل نیز این کار را نشان خواهد داد.

محمد جواد ظریف

رویداد ۲۴| ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در جمع اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه راه‌حل‌های قدیمی برای حل مشکلات کشور کارآمدی ندارند و باید به دنبال راه‌حل‌های جدید باشیم، گفت: باید به سمتی برویم که برای تعیین برنامه‌های دولت در هر استانی و ما برای استان از تهران تصمیم نگیریم و تصمیمات با همکاری خود استان گرفته شود.


بیشتر بخوانید:

اصرار اصولگراها به حذف ظریف | سردار کوثری: دعوا نداریم اما ظریف باید برود


وی افزود: پزشکیان و اعضای دولت اعتقاد دارند که توان دولت بیشتر از مردم نیست و لذا بیشتر باید گوش کند تا اینکه دستور بدهد و چهارچوب تعیین کند.

ظریف ادامه داد: راه‌حل‌های قدیمی کارآیی خود را نشان داده‌اند و آقای پزشکیان بار‌ها این را گفته است و ان‌شاء‌الله در مقام عمل نیز این کار را نشان خواهد داد.

معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور معتقد است که استان‌های ما توانمندی‌های بسیاری دارند که باید برای توسعه آن‌ها طراحی‌های لازم صورت گیرد تا خود استان‌ها بتوانند با توجه به امکانات و نیاز‌های خودشان، برنامه‌های خود را طراحی کنند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدجواد ظریف
نظرات شما