تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

برنامه هادی چوپان برای مستر المپیا ۲۰۲۵

هادی چوپان خودش را برای مسترالمپیا ۲۰۲۵ آماده خواهد کرد.
برنامه هادی چوپان برای مستر المپیا ۲۰۲۵

رویداد۲۴| یک عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی، دو سومی و یک چهارمی حاصل کار هادی چوپان در ۶ دوره حضورش در مسترالمپیاست. اما بدون توجه به جایگاه چوپان در مسترالمپیا، در سال‌های اخیر محبوبیت او افزایش چند برابری بین مردم داشته و صحت و سقم این ماجرا را هم می‌توان در مراسم استقبالی مشاهده کرد که هر سال برای فوق ستاره ایرانی دنیای پرورش اندام به صورت خودجوش رخ می‌دهد.

هادی چوپان چند روز بعد از پایان مسترالمپیا که برای دومین سال متوالی با نایب قهرمانی او همراه بود، ظهر امروز از طریق فرودگاه شیراز به کشور بازگشت و با اینکه همچون دفعات قبلی کمتر مسئول دولتی و ورزشی در فرودگاه به استقبال او رفته بود، مردم برایش سنگ تمام گذاشتند. طبق گزارش خبرنگار "ورزش سه" در شیراز حتی برخی از طرفداران پرشمار هادی چوپان از شهر‌های دیگر برای استقبال از او خودشان را به فرودگاه شهید دستغیب رسانده بودند تا برای لحظاتی هم که شده، ورزشکار محبوب خود را از نزدیک ببینند.

البته که خیلی از قهرمانان پرورش اندام و مربیان سابق هادی چوپان نیز در کنار مردم انتظار ورود این قهرمان مردمی را می‌کشیدند و در نهایت حوالی ساعت ۱۲ ظهر بود که گرگ ایرانی وارد سالن ورودی فرودگاه شیراز شد و با استقبال چند هزار نفری طرفدارانش مواجه شد.

در حالی که یک تیم برای جابجایی و محافظت از چوپان در میان خیل عظیم طرفدارانش مامور شده بود، او بعد از اینکه روی دوش یکی از طرفدارانش سالن فرودگاه را ترک کرد، سوار اتومبیلی شد که از داخل آن می‌توانست به ابراز احساسات طرفدارانش پاسخ دهد.

چوپان در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار "ورزش سه" درباره استقبال مردم گفت: "من هر چه دارم، از مردم دارم. اینجا را ببینید، همه شکوفه‌های شهر ما هستند. افتخار مملکت ما این مردم هستند و من سربازی بیشتر نیستم. وظیفه من این است که شادی برای مردم بیاورم. "

هادی در حالی که حدود یک ماه قبل ۳۷ ساله شده، از انگیزه‌های بالای خود برای حضور در مسترالمپیای ۲۰۲۵ گفته است. او که مشخص نیست قصد دارد در آرنولدکلاسیک همچون سال قبل شرکت کند یا خیر، با وجود اعتقادش به ناداوری در دو سال اخیر مسترالمپیا، همچنان ناامید نشده و برای تکرار قهرمانی سال ۲۰۲۲ نقشه‌های جدیدی در سر دارد.

چوپان احتمالا بازهم بدون اینکه استراحتی در کار باشد، در باشگاه شخصی خود در شیراز کارش را برای آماده کردن بدنی فوق العاده در سال ۲۰۲۵ استارت خواهد زد و بازهم تمرینات دشوار و وزنه‌های سنگین توسط او در تمرینات مورد توجه رقبایش قرار می‌گیرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هادی چوپان
نظرات شما