تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

انتقاد تند آذر منصوری به رویکرد مخالفان دولت؛ این فشار‌ها ارسال پیام بی‌نتیجه بودن رای مردم است

آذر منصوری در توییتی به رویکرد مخالفان دولت و فشار‌هایی که برای عدم اصلاح رویکرد‌ها وارد می‌کنند، انتقاد و تاکید کرد که این رویه ارسال پیام بی‌نتیجه بودن رای مردم است، نه وفاق.

انتقاد تند آذر منصوری به رویکرد مخالفان دولت؛ این فشار‌ها ارسال پیام بی‌نتیجه بودن رای مردم است

رویداد۲۴| دولت پزشکیان به شیوه‌های مختلف از جمله انتصاب برخی نیروهای نزدیک رقبا و مخالفان خود سعی دارد که وفاق ایجاد کند اما انگار فایده ندارد و دست از فشار نمی‌کشند. در این بین انتصابات دولت دائما حاشیه ساز است و سبب می‌شود که پزشکیان از سوی حامیان و مخالفشان در معرض نقد باشد. همزمان با فضاسازی که در روز‌های اخیر رسانه‌های اصولگرا از جمله روزنامه جوان علیه دولت می‌کند و حتی خط و نشان می‌کشد که شاید کار به استیضاح وزیر برسد؛ انتخاب استانداران و سپردن برخی استان‌ها به طیف تندرو اصولگرا حامیان دولت را مایوس کرده است.
در این میان شاهد فشار‌هایی نیز از سوی مخالفان دولت برای عدم تغییر در رویکرد‌ها و رویه‌ها هستیم. مثلا «کیهان» یک روز در میان به دولت توصیه می‌کند که از دولت رئیسی یاد بگیرد و با همان دست فرمان کشور را اداره کند.
توییت امروز آذر منصوری هم نقد به همین موضوع است. رئیس جبهه اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فشار مخالفان رئیس جمهور برای عدم تغییر در سیاست گذاری‌ها و اصلاح رویکرد‌ها و ساختار‌ها و دخالت بی سابقه آن‌ها در عزل و نصب ها، نه تنها نامش وفاق نیست، بلکه این پیام روشن را به جامعه معترض، مردد و ناامید از صندوق رأی و انتخابات می‌دهد که رأی شما منشأ تغییر و اصلاح نیست. نتیجه؟!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما