تاریخ انتشار: ۰۳:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۸۸ نظر
نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ مطرح کردند؛

موافقان تصویب FATF و مذاکره هم در خواست مجوز برای تجمع بدهند !

رضا سپهوند، نماینده خرم‌آباد گفت: اگر بنا به این کار‌ها باشد و برخی افراد بخواهند از پاستور تا مجلس، بلندگو دست بگیرند و شعار دهند، ما هم پس از اخذ مجوز، فراخوان می‌دهیم و می‌رویم میدان پاستور یا ولیعصر و از مردمی که با ادامه مذاکرات موافق هستند، ظریف را قبول دارند، تصویب لایحه FATF را می‌خواهند، مخالف تصویب قانون حجاب اجباری هستند، می‌خواهیم بیایند و در برنامه شرکت کنند.

موافقان تصویب FATF و مذاکره هم در خواست مجوز برای تجمع بدهند !

رویداد۲۴ | محمد آیتی: روز شنبه، تجمع گروه اندکِ کفن‌پوش و دلواپس بدون اخذ مجوز در پاستور برگزار شد و در این دورهمی، افراد حاضر روی به شعار‌های تندی مثل اعدام محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رییس‌جمهور و مفسد فی‌الارض نامیدن محمدباقر قالیباف، رییس مجلس آوردند.

در همین رابطه، چند تن از نمایندگان مجلس دوازدهم با رویداد۲۴ گفت‌و‌گو و نظرات خود را در این باره بیان کردند.

رضا سپهوند، نماینده خرم‌آباد گفت: تجمع روز شنبه، یک بی‌اخلاقی بود که متاسفانه این‌دست کار‌ها به یک بیماری مزمن در مملکت تبدیل شده و از طرفی این رویه‌ها، چوب لای چرخ توسعه کشور گذاشتن است. مطمئن هستم که این کارها، به ضرر مصالح ایران است.

وی افزود: آن‌هایی که دم از قانون می‌زنند و می‌گویند انتصاب ظریف در دولت، غیرقانونی است، چرا برای تجمع‌های خود مجوز نمی‌گیرند؟ اگر بنا به این کار‌ها باشد و این افراد بخواهند از پاستور تا مجلس، بلندگو دست بگیرند و بر علیه، دولت، ظریف، مذاکراتی که در آن مصالح کشور درنظر گرفته شده و با نظر حاکمیت است شعار دهند، ما هم پس از اخذ مجوز، فراخوان می‌دهیم و می‌رویم میدان پاستور یا ولیعصر و از مردمی که با ادامه مذاکرات موافق هستند، ظریف را قبول دارند، تصویب لایحه FATF را می‌خواهند، مخالف تصویب قانون حجاب اجباری هستند، می‌خواهیم بیایند و در برنامه شرکت کنند.

سپهوند تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم کشور دچار تنش و التهاب شود، ولی افرادی که تجمع می‌کنند باید حرف‌شان را در چارچوب نظام، منطق و بدون توهین بیان کنند. از این‌رو از قوه قضاییه انتظار داریم با توهین‌کنندگان برخورد کنند تا به افرادی که در نظام کار می‌کنند، بی‌احترامی نشود.

محمدمهدی شهریاری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من فکر می‌کنم اگر روند و تفکر تجمع‌کنندگان روز شنبه ادامه پیدا کند، گروه‌های مقابل هم به حمایت از تفکر دیگر وارد میدان خواهند شد و این اتفاقات شاید خیلی قابل کنترل نباشد.

نماینده بجنورد افزود: با کسانی که تجمع غیرقانونی برگزار می‌کنند باید برخورد شود. چرا برخی می‌توانند این چنین تجمعاتی داشته باشند، ولی طرف مقابل نمی‌تواند؟ این تبعیض باعث می‌شود امنیت داخلی کشور هم آسیب ببیند. تجمع گروه‌های خودسر در روز شنبه، تاثیری در روال کاری مسئولان نخواهد داشت. زمانی که دو میلیون نفر وارد صحنه شوند، آن‌‎گاه باید دنبال تاثیر بود.

مجید نصیرپور، نماینده سراب در همین رابطه گفت: افرادی که روز شنبه تجمع داشتند و شعار‌هایی هم دادند، فعال سیاسی هستند که به اقتضائاتی در زمان‌های خاصی ظهور پیدا می‌کنند و دلیل اینکه این افراد و گروه‌ها، روندشان ادامه پیدا می‌کند به خاطر این است که نه وزارت کشور و نه دستگاه‌های دیگر، بنا به بیان و کشف مسئله ندارند، در حالی که بیان برخی از اظهارات آن افراد، می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد و امیدوارم در آینده ساماندهی در امر برگزاری و سامان‌دهی این تجمعات صورت بگیرد. تجمعات فقط سیاسی نیست و می‌تواند صنفی هم باشد و به نوعی حقوق اساسی مردم است.

وی افزود: صرفاً اینکه یک گروه تنها از آزادی بیان برخوردار باشند جای سوال دارد که امیدوارم مسئولان پاسخ شفافی به آن داشته باشند. به هر حال افراد تجمع‌کننده در روز شنبه با موضوعاتی مخالف بودند که همان موضوعات می‌تواند موافقانی هم داشته باشد. از این‌رو وزارت کشور باید مدیریت بر این امور داشته باشد تا این فرصت برای همه مهیا باشد و از طرفی، قواعد رعایت شود. همه در یک کشتی هستیم و نمی‌شود عده‌ای برای حاکمیت هزینه غیرضروری ایجاد کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تهدید‌ها و اولتیماتوم‌هایی که در روز شنبه توسط این گروه داده شد، اقتضای جوانی مجری برنامه بود و خیلی لازم نیست روی آن متمرکز بشویم. این شعار می‌تواند به خاطر غلبه احساس باشد و حتماً تاثیری در کار تصمیم‌گیران نظام ندارد و مسئولان براساس قواعد حکمرانی تصمیم‌گیری می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
3
44
انجامش بدی بره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
این کفن پوشان بققدری بهشون میدون دادند وحامی دارند و حمایت میشن که فکر میکنن حرفشون باید عملی بشه نه حرف رهبر اینا برا رهبری هم احترام واریز قاعل نیستند.این کفن پوشی چیه دیگه خوب راحت بگن میخان توایران درگیری داخلی درست کنند.
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
ایران حال و هوای سال ۵۷رادارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
11
163
مشتی بیسواد و کم سواد با شکمهای سیر و نان در روغن ، برایشان دیکته کرده اند که شعار دهند با این و با اون مخالفیم و اگر از تک تک اینها سوال کنید علت مخالفتشان چیست آن وقت مثل ...در گل مانده فقط به شما خیره می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
فقط شما بلدی
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
شما که باسواد و استادی بگو چه مشکلی را بجز اجابت کدخدا را حل می‌کنه ؟ تحریم ها رو برمی داره ؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
حالا تو بگو علت موافقت چیست چه چیز هوایی به صورت تضمینی به ما می سد. حتی اگر تمام بند ها را اجرا کنیم باز احتمال عدم خروج از لیست سیاه وجود دارد چه برسه به تحریم‌ها آمریکا هم هر وقت بخواهد همه چیز را برمیگرداند
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
دقیقا ،باور کنید ۹۰ درصد این جماعت به نوعی تطمیع شده و اصلا نمیدانند برجام چیست ،ظریف کیست ،aftf چیست و... .همان حکایت قاتل انور سادات و ...
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دقیقا مشتی ،بی سواد که با پول آمدن ،اینجا ، چطور به موافقان برحام . ویا برداشتن قانون حجاب اجباری اجازه همین کارا نمی دهند فقط به چاپ. چانغولی ها می دهند .
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
فقط احمقهای وطن فروش عرب پرست حق اعتراض دارند.اینست عدالت
Sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
15
80
ما هم با ۲۰:۳۰ مخالفیم :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
11
132
وای خدا از دست شما نماینده ها همیشه دیر جنبیدید بابا اگر از سال‌های قبل جلوی گروه های خودسر البته آنچنان هم نمیشه گفت خودسر چون افراد با نفوذی پشت قضیه هستند را می‌گرفتید الان مملکت به این فلاکت نمی‌رسید
صفرکریم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۲
8
103
موفق تصویب هستم .
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
چرا ؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
10
127
با دعوت از سخنران این اجتماعات و سخنرانی ایشان در صدا و سیمای میلی ایران نشان می‌دهد که این جماعت پیرو کدام خط فکری در مملکت ما می‌باشند و باید گفت که اگر دولت به مخالفان هم مجوز راه پیمایی بده خواهند دید که این جماعت مورچه ای هستند در مقابل فیل و مردم اونهارو زیر پایشان له خواهند کرد
سرخ کابوس آبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
8
141
موافقان FATF مخالفان هدر رفت سرمایه ملی توسط مخالفان این لایحه هستند که مانند زالو منابع ایران را به اسم دور زدن تحریم میبلعند ۹۰ درصد مردم این قضیه را فهمیده اند .
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
دقیقا منافع یک عده زالو با تصویب FATF به خطر می افتد.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
پیوستن fatf یعنی اطلاعات امنیتی کشور را بدی به آمریکا و اسرائیل آدمکش و غاصب و باجگیر
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
نکته جالب اینجاست که با پرویی تمام بر یر مردم منت میگذارند که تحریم‌ها را در میزنیم، ولی به چه قیمت؟ مثلا نفت را باد۵۰ درصد تخفیف به چین می‌دهیم و از درآمد حاصله ۳۰ درصد آن به جیب به اصطلاح دور زنندگان تحریم میرود.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
مهران خان یعنی روسیه و چین هم اطلاعاتشون رو دادن به امریکا و اسرائیل و نفهیدند و شما پرفسورها فهمیده اید
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
10
125
موافقم .کاسیان تحریم ودلال های نامرعی مخالفت میکنند چون راهشون بسته میشود انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
مشخصه که از این FETFهیچی نمیدونی که چه بلای سرکشور میاره غربی ها سپاه وگروهای مقاومت روتروریستی میدونن وتا روزی که سپاه وتامین مالی میکنی جزو لیست سیاهی دوما تمامی راههای ورودی مالی به کشور باید به اونا بگی آن وقت هدف مند تر کشور و توی .... رو تحریم میکنند
محب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
16
آخه شما یه نگاه به قیافه امثال جلیلی و ثابتی و بانکی پور و شریعتمداری و علم الهدی و رسایی و ..... بکن !!!!! معلومه توی سر و مغز نداشته طرفداران اینا چی میگذره !!!!!!!
مش قنبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
18
ما با هر قرادادی که منافع ملی و اقتصاد ورشکسته ایران را نجات دهد موافقیم ..
اینها کاسبان تحریم هستند و ذره ای هم بفکر ایران و رفاه ایرانیان نیستند. چرا با FATF مخالف هستند؟
چون دیگر نمیتوانند به گروههای جنگ طلبی چون حماس و حزب الله و حشدالشعبی کمک مالی کنند و آنها هم دیگر تره برایشان خورد نمیکنند.خب به جهنم که غزه نابود شود یا حزب الله نابود شود. مگر ۴۶ ساله چه دستاوردی برای ما ایرانیان داشتند بجز هزینه تراشی
.. ما ایرانیان چرا باید هزینه جنگهای ناتمام اعراب را بدهیم؟ از زمانیکه چشم‌ باز کردیم تا حالا که ۴۸ ساله هستم اسرائیل و فلسطین با هم جنگ دارند و همیشه خواهند داشت. یعنی ما باید تاوان آنها را پس بدهیم آخه به کدام گناه ناکرده گرفتار شدیم که شما مسئولان کشور ما شده اید . ای لعنت خدا بر همگی شما که معلوم نیست از کدام قوم و طایفه غیر ایرانی هستید که اگر ایرانی بودید فقط قلبتان برای ایران و ایرانی می تپید..
ناقل
|
Germany
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
15
یه گزارشگر نیست یه گزارش تهیه کنه از این اجتماع کنندگان بپرسه اصلآ fatf چیه بخدا اگه بدونن چیه اینارو اجیر میکنن میگن برین سرمیدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
18
رای گیری کنید بالای 90 درصد بامذاکره وتصویب اف ای تی اف موافقند وهمین کافیه دیگه چی میخواهید؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
18
1
اف تی ای اف برجام خسارت محض ذلت باردومه ،مرگ بردولت سوم روحانی فریدون‌
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خاک عالم بر سر هرچی آدم بی سواده
عاشق مهدی فاطمه، ایران و نابودی اسرائیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
18
1
به راستی قانونهای من درآوردی پالرمو و FATF به چه درد کشور میآید؟ فقط برای مهار بیشتر کشور به هنگام فرار از تحریمها می باشد؟ دوم خیانت ظریف خائن در دوره قبل کم الان باید انجام شود و.... طبق فرمایش حضرت امام خمینی نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد که بجز تعداد انکشت شماری افتاده است
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
3
7
نشانه های دو دستگی و فروپاشی دیده می شود
بابا بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
15
چگونه است یک مشت افراد بی سواد که از قیافه هاشون معلومه بارها تجمع می‌کنند ومخل آسایش اجتماع میشوند وحیثیت مملکت رو به بازی میگیرند وبه زعم برداشتها مشت نمونه خروار و تداعی می‌کنه ایرادی جهت شلوغکاری هایشان مداره ولی چند تا پیرمرد و پیرزن بازنشسته که جهت احقاق حقوق از دست رفته شأن به خیابان میآیند بلافاصله یگان حفاظت وگارد ضد شورش وارد عمل می‌شوند ..آیا این نشانی از تبعیض و کنار آمدن با آن جناح بیسواد وبقول خودشان کفن پوشان مخل آسایش مردم نیست ؟اقایان یک مقدار بفکر مردم باشید ومملکت رو از این وضعیت بحرانی اگر میتوانید برهانید
قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
16
1
من مخالف تجمع بدون مجوز هستم ولی ایتجمعات کوچک بدون مجوز همه جای دنیا هست اگر فراخوان عمومی و با مجوز بدهند که اعلام مخالفت با حضور ظریف و مخالفت با مذاکره شیطان بزرگ صورت بگیره شاهد راهپیمایی 9 دی که از ازدحام نمیشد تکون خورد خواهید بود خواهید دید مخالفان مذاکره چه جمعیتی هستن ایران عزیز را نمیدهیم دست ترامپ جهانخوار که تکه تکه کنه
حسین
|
Germany
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
دم‌نماینده گرم ،، آقای ظریف واقعا مرد بزرگ باخردی جوری که رهبر گفتن ما بعده انقلاب کسی مثله آقای ظریف فعال و وطن پرست نداریم..جمع کنن این مسخره بازیهاشونو بابا ما مردیم بقران ناله نفرین مردم این مملکت پشت همه تندروهاس،،چقد آمریکا آمریکا میکنید بس کنید دیگه ۴۵سالم مگه دعوا میشه آشتی کنید بزارید ماهم زندگی کنیم بخدا یبار میترکیم اونموقع دیگه سپاه میتونه کاری کنه نه تندرویی میتونه از خونش بیرون بیاد،، خونه اشم اونموقع امن نیست پدره مارو درآوردی.. لعنت خدا به امثال جلیلی و دارو دسته اس، ، این دلسوزی نیست که ملت و سوزوندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
14
ما فقط تو دنیا با کره شمالی و میانمار موافقیم. بقیه همه خرن. فقط ما سه تا کشور خر نیستیم!!!!پس چی هستیم؟؟؟؟؟؟شاهدانه ایم!!!!!! کرگدنیم!!!!!!!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
14
یاد یک برنامه طنز سال 70 یا71 بود افتادم. بعد از خبر بااجرای آقایان شهریاری وآتش افروز. آقای سمسار زاده یک نمایش کمدی داشت بایک دیالوگ لفم لفم مخالفم. این جماعت هرچیزی که به نفع مردم باشد مخالفند. والسلام.
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
FARF یک قانون جهانی برای شفاف سازی مبادلات مالی و عدم حمایت از تروریسم است، کسانی که مخالف هستن فقط نبم درصد از مردم ایرانن ، چون که از تحریم‌ها دارن سود کلان میبرن، دور زدن تحریم‌ها ربطی به رئیس جمهور و دولت خاصی نداره ، این دور زدن‌ها سالهاست که انجام میشه و نفعشو هم فقط همون نیم درصد مردم مخالف میبرن. ولی مابقی مردم باید تو فقر و بدبختی زندگی کنن فقط بخاطر خودخواهی چند درصد، کمی تفکر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
این جماعت همیشه درصحنه ی شعار بده ی بنر بدست و نادان ناخواسته آلت دست کاسبان تحریم و آغازاده هان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
درتلویزیون نظر خواهی کردند مخالفان fatfشدند ۶۴ درصد وموافقان شدند ۳۶درصد،واقعا خنده دار بود،عجب ماجرایی بود
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
چند نفر؟وآیا یک نظر سنجی هدفمند که قبل از مصاحبه پاسخ را القا می‌کند میتونه مبنا قرار بگیره اگر مردند نظر سنجی ها به صورت کور باشه یعنی هر کدملی بالای ۱۸سال مجاز به نظر دادن باشه آن هم الکترو نیک و کدملیشن مخفی بمونه آنوقت خواهی دید چقدر خواهان دارند
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
11
1
دعوا نداره که پیوستن به fatf چه مشکلی را حل میکند ؟ مسائل مالی ما را برای آمریکا و اسرائیل شفاف می‌کنه ؟ تحریم‌ها رو برمی داره ؟ آخه دو کلام حرف حساب بزنن حامیان fatf
ایران غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
واقعا خوبه برای این دو مورد بویژه رابطه با آمریکا و اصلاحات اساسی برای نجات این سرزمین از دست خوارج، بدون تبلیغات و عوام فریبی با نظارت کشور یا گروهی بی طرفی، یک همه پرسی برگزار شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
14
بسیجیان مملکت وارث باباشون میدونند
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
شما جمعیت کشور رو مِنهای مخالفان بلندگو بدست بکن حاصل این محسبه میشه موافقان رفع تحریم وتصویب fatf.
درثانی موافقان رفع تحریم رو آنقدر غرق در سه شغله و چهار شغله برای شرمنده نشدن نزد فرزندان کردید که فرصت چنین کارهایی ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
11
از نظر ما این افراد پول میگیرن که این اجتماعات را راه بیندازند وگرنه کسی که اینکاره است که لازم نیست از روی متن بخواند و دوما هدف منحرف کردن دولت و قوه قضائیه است که وارد بررسی فسادهای بزرگ چای دبش و کرسنت و پارس جنوبی و واگذاری های معادن طلای مزرعه شادی و رمزارزو ..نشود
مردم عادی.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
بزارن موافقان اف ای تی اف. وموافقان طریف. و موافقان برجام بیان توخیابان. بامجوز رسمی. تا. اقلیت تندرو وپایداریها. حساب وکتاب خودشون بکنند. حرف مردم اکثریت. خواهان مداکره. با امریکا با رهبری طریف. هستند. بپرسید. رفراندوم بزارید. حیف رودررو قرار بگیریم. وکنف بشید. ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
12
هتاکان مزدبگیر نادان
اکبر اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
10
اگر مسئولان ماهی ۱۵میلیون حقوق می گرفتند الان سفیر آمریکا در تهران بود و جلوی گرانی ها گرفته میشد و تحریم ها نعمت نبود
ولی آنها حقوق ها و درآمدهای نجومی دارند، فرزندانشان در خارج و خودشان در قصرها هستند و دلار ۶۵هزار تومان را مسخره بازی می دانند
آنها کاری برای مردم نخواهند کرد
افشاری پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
اگر مخالف اف ای تی اف و مخالف مذاکره با حضور ظریف چند ده نفر هستن که همونم نیستن چون اونها بندگان خدا وظیفه شان انجام میدن موافقان همه ملت هستن چون تو فقر و فلاکت زندگی میکنن
ناشناس
|
Poland
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
موافقم انجام بشه
علی علیمحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
خداوند بزرگ هدایت کند آنهایی که با تصمیم گیری کلان کشور ومنافع عامه مردم مخالفت مینمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
کلا با زندگی کردن مخالفین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
10
خیانت کاران به ملت کسانی هستن که عدهای جیره خوار بیسواد استخوان خور دور خودشان جمع کردن به اسم عرزشی به اسم مردم هر زمان نیاز به بحران سازی داشتن بریزند خیبان تمامی این افراد ارباب مافیایی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
مخالف مواردی هستند که نمیدانند چیست. البته آمرین شان هم میدانند و هم منفعت می برند.
اگر به این بندگان خدا بگویند فردا باید عکس آن شعار دهید نمی پرسند و بنا به تکلیف عمل می کنند.
سید علی اکبر طباطبائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
9
0
آقایان نماینده حرف مفت نزنید وقتی قانون خودتان زیر سوال میره وبالاترین شخص دولت آن را اجرا نمی کنه توقع نداشته باشید مردم عامی طرفدار شما باشند.ما برای چی باید باقاتل سردار سلیمانی مذاکره کنیم.کمی تفکر داشته باشید.
پاسخ ها
خواهرشهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
مابه همون دلیل بایدمذاکره کنیم که باقاتلین ۱۲۰۰هزارشهیدجنگ برادرشدید ومنابع کشور دودستی به عراق میبخشین..
خواهرشهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
به همون دلیل که باقاتل شهدای جنگ برادرشدین ومنابع کشوربهشون میبخشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
Fetf یعنی شفاف سازی پول اونایی که مخالفن معلوم هست از بالادستی هستن همون کاسبان تحریم وگر نه مردم با اف ای تی اف چیکار دارن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
8
2
لعنت بر ظریف
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
6
چرا وزیر کشورسکوت کرده وپاسخ نمی دهد؟لطفأ خط وخطوط خودش را مشخص کند.نکند نفوذی آنها ست!!!
یاد ضرب المثل سرباز امام وعمله يزيد افتادم!!!
کشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
7
ضربه ای که این اجتماع خودسر به ایران وانقلاب میزنند ازضربات هر دشمنی بیشتر هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
10
فراخوان بدهید آنوقت می‌بینید که ملت چگونه این کفن پوشانه لجن را از سوراخها و مخفیگاهها و خانه هایشان بیرون کشیده و همه را یک جا آتش می‌زنند.این حرامزاگان اوباش سعید جلیلی و بانکی پور و ثابتی حرامزاه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
لطفا فحش ندید
مثبت زدم ولی فحش دادن قبیحه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
9
1
جناب آقای سپهوند مگر جناب ظریف که در اجلاس داووس دهانش را مثل اسب آبی تا بناگوش باز کرده بود هر چه دل تنگش خواست گفت مجوز داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
ازطرز حرف زدنت معلومه کی هستی
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
7
هزاران بار زنده باشی و پایدار برای ایران و ایرانی جناب دکتر ظریف .عزیز ملت.مردم پشت شما هستند
قاصدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
6
آقای نماینده اگر اجازه دادند که نمی‌دهند خاطر جمع پاستور و فاطمی عرزشیهای طرفدار جلیلی برایشان کافی است اگر مجوز گرفتید یا خیابان انقلاب از امام حسین تا آزادی یا تجریش تا راه آهن طرفداران مخالفت با لایحه حجاب موافق آف ای تی آف و پالرمو و هم‌چنین موافق توافق مذاکرات برابر با آمریکا آنها با لشگر کشی وصدو ده هزار بسته معیشتی به گفته خودشان نتوانستند همان تعداد را جمع کنند ما بدون اینها ببینند چه جمعیتی خواهیم بود وجود ندارند مجوز بدهند هیچ تخریبی هم صورت نخواهد گرفت حتی بدون سر و صدا فقط نفری یک پرچم سفید در دست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
اینها هما عده معدودی بی سر و پا هستند که در وضعیت فعلی کشور جیبشان پر پول می شود لذا هم دولت و مجلس وهم قوه قضاییه بایستی ۴نفر از آنها را محاکمه و به صورت علنی اعدام کنند تا کسی از این مسخره بازی ها در نیاورد.چون همین ها خائن به مملکت ومردمی که برای نان شبشان محتاجند،هستند.
عباس پایدارفیض ابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
به خدا خسته شدیم خجالت نمیکشن واقعا شکمشون سیره که
خسروپرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
تعجب داره ، اینایی که اسم خودشان را دلواپسان نظام و کشور میدانند و خواسته‌های شان را از زبان مردم می گویند چرا در ادامه ادامه دلسوزی هایشان پیامی از آنها در این گونه سایت ها مشاهده نمی شود مگه نمیگن نماینده مردم هستیم چرا هرچه پیام. می بینیم در نفی این گروه است نه تائیدشان ، خب، معلومه چرا مجوز گردهمایی نمی گیرند چون در اینصورت رییس و روسایشان مشخص میشود چون به یک شخص عادی که مجوز نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
جای تأسف است که دستگاه قضایی کشور جرات مبارزه با اختلاس گران حکومتی را ندارد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
بابا این چه میدونن معنی و کارFATF چی هست اخه یه سری جناح مخالف که از این بلبشوری منفعت میبرن و نمیخوان این اجرا بشه یه مشت زنو بچه و بازنشسته رو فرستادن تو خیابان و مخالف جلوه میدن که جو سازی کنن به هر تک تک این ادمها بگی FATFرو کاغذ بنویس یا تلفظ کن نمیتونه فقط بلده پلاکارد دستش بگیره ورور کنه تو خیابان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
عده ای اندک از ایادی کاسبان تحریم شدند نماینده ۸۵ میلیون ایرانی مجوز گردهمایی برای موافقان مذاکره و FATF صادر کنید ببینید چند میلیون نفر شرکت می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
10
از مردم ایران میخام در یک تجمع میلیونی در تهران برای لرزه بر اندام تندروها و برای درخواست برخورد با قشر اندک تندرو و البته پرنفوذ و رفع تحریم و رفع فیلترینگ شرکت کنن و همچنین حداقل های آزادی برای زنان در حد مو با شرط پوشیدگی پایین تنه
Yalda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
شهر که خالی میشه قورباغه هفت‌تیرکش میشه. بهتره به جای توجه کردن به این جماعت بی ادب بی سواد ترسیده و شکست خورده، این مسائلی رو که سالهاست ذهن دولت و ملت رو مشغول کرده و باعث ضررهای جبران ناپذیر به مردم و مملکت شده خیلی شیک و باکلاس به همه‌پرسی بذارید تا معلوم بشه اکثریت مردم چی می‌خوان.
محمد کوهکن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
اقایان مسیول بالا دستی ۳ قوا
شما ان بالا قرار گرفتید که
۱_ اجازه سقوط ارزش پول ملی ندهید
۲_ اجازه تورم کمر شکن ندهید
۳_ اجازه گرانی افسار گسیخته را ندهید
۴_ اشتغال جوانان و ازدواج اسان کنید
۵_ مشکل مسکن با اسانترین شیوه حل کنید
۶_ ارزش پاسپورت ایران جهانی کنید
۷_ مشکل کم ابی را حل کنید
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
7
این گروه همیشه در رفاه هست.بابا تاکی یک گروه قلیل باید 80میلیون جمعیت را تو فقر و بد بختی نگه دارند تا کی پیاز کیلوی 80وسیب زمینی کیلویی 60تپمان با حقوق 7میلیونی بخریم کی گفت حجاب ادم بد زات رو بهشت میبره.ولا بلا اگه این‌ها راه بهشت رو بلدبودن هرگز به مردم نشان نمی‌دادند ملت بیدار شد
زمانی
|
United States of America
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
9
باتصویب FATFموافقم چون خروج سرمایه وطنم ایران شفاف میشود. وتا حدودی راه، هدر رفت سرمایه وطنم ایران بسته میشود.آنهایی که مخالفندصاحب ثروت باد آورده اند.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
1
10
فرا خوان دهید تا ببینند دهامیلیون می‌آیند وآنوقت است که همه چیز عوض خواهد شد...واین ابلهان از این می‌ترسند افراد خائن روسی
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
6
اینها کی هستن پشت سر اینها کی هست اینطوری شعار بر علیه دولت میدن راست راست راه میرن اگر ماها دوسال قبل میگفتیم چرا برنج ۱۸۰زمان روحانی ۱۴۰۲شد ۷۵۰معلوم نبود چطوری آب یخ میخوردیم از ترس سکوت کردیم ولی اینها بی اما نیستن اینها همان انقلابی اصلن
حسام سیستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
آنهایی که دستشان به لوله بنزین هواپیما و لوله های فرعی گازوئیل ونفت وپالایشگاهها وصل است و رانت خوار وحرمخوار هستند با این گزینه ها مخالفت میکنند اگر یک رفراندوم بگذارند معلوم میشود ملت چه میخواهند بازنشستگان .کارگران و افراد بیکار مردند از گرسنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
8
اگه اینگونه تجمع بشه همه میان اونوقته که چهره اونا دیدن داره
Hj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
7
یعنی چه ..منافع ملت و مملکت فقرو تن فروشی نیست..منافع ملت حقوق ۱۲ میلیونی و خرج ماهی ۴۰ میلیونی نیست .منافع ملت خروج اقازاده هاست ..منافع ملت کسب درامد دلال های مخالف fatf است ..منافع ملت ...
بسته تو رو خدا ..چقد کپر نشین و. رنگ شهر ندیده تو جنوب و سیستان داریم ..چقد زن و جدیدا مرد تن فروش برای نون شب داریم ..چقد انسان تک کلیه و کلیه فروخته داریم
خانم حجابت روی چشم ماست اما مغزت زیر پای ماست با دون بنر دستت ..ما با صدامم مذاکره کردیم بعد از جنگ با اون همه جنایت برای ابادی و ابادانی مملکت نه برای فقر و گرسنگی. از این ذهنیت قاجاری بیا بیرون. دنیا دنیای تامل و همفکریه نه دنیای تک روی ...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
9
به نظر من مجلس خبرگان و شورای نگهبان و کلٱ مجمع های هزینه بر و رانت خوار و معامله گر را جمع کنید و به جایش هر جا گیر کردید از مردم و رفراندوم کمک بگیرید البته اگر مردم را قابل می دانید ،من به این دلیل که جمهوری اسلامی فقط از مردم استفاده‌ی سوء می کند مخالف جمهوری اسلامی هستم زیرا که این روش باعث هدر رفتن سرمایه ها منابع کشور ایجاد فساد و رانت و..... می شود.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
7
0
بیسواد شما هایی هستید چشم وگوش بسته از افرادی حمایت می کنید که ۸سال امتحان پس دادن ودردی را دوا نکردن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
0
0
غلط کردن ....شدن کاسه ی داغتر از آش.....با چند اوباش و تندرو کفن پوش می خواهند نظم جامعه بهم بخورد ....اکثریت جامعه گوش به فرمان رهبر هستند ....اگر کمی و یا کاستی بود رهبر تذکر می دادند .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
0
0
بله کشور دستوری وبیقانون عاقبش همینه، نه راه پیش برات میزارن نه راه پس، هردوش بدتر از هم،، یعنی بین بد وبدترباید انتخاب کنی، کشو را ب انزوا ببری بد،، برجام اف ایتاف، بدتر، کار از ریشه خراب کردندند، در راستای، معلوم نشد چی،، در راستای عصر حجر،، اون داستانا برای کشورهای دیگه خوبه دترن زندگیشونو میکنن، برای ایران بده، چون جلو چپاولاشونو میگیره، ولی در سیاهی مال بیتلمال بهتر میشه هر کاری رد
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
0
0
اگر نباید باقاتل سردار سلیمانی مذاکره کنیم پس چرا با قاتل صدها سردار مثل شهید سلیمانی یعنی صدام هم مذاکره کردیم و هم خسارت ۸ساله جنگ را بخشیدیم وهم الان ثروت کشور را به برادران عراقی سرازیر می کنیم بگذارید رهبری و مسئولین نظام تصمیم بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۴
2
0
ظریف و همفکرانش ۸ سال در این کشور حاکم بودند و هر امتیازی که دشمن ما درخواست کرد را دادند اما چه شد؟ ایا تحریم ها برداشته شد؟ آیا در زندگی مردم گشایشی ایجاد شد؟ مگر ترامپ دیوانه برجام را پاره نکرد؟ مگر تحریم ها بیشتر نشد؟
۸ سال مملکت را معطل و معلق نگه داشتند و امتیازات زیادی به دشمن دادند در عوض جز عهد شکنی آمریکا و خسارت های بیشمار ثمر دیگری برای ما نداشت پس آزموده را آزمودن خطاست.
به جای دریوزگی در مقابل آمریکای جنایتکار باید به عزت و توان داخلی ملت تکیه کرد و راه حل مشکلات تسلیم در مقابل دشمن نابکار نیست
نظرات شما