ارائه خدمات بانکی در آمریکا با هوش مصنوعی
رویداد۲۴-ازین پس دستیار صوتی فوق پیشرفته بانک آمریکا (Bank of America) که مبتنی بر هوش مصنوعی است و اریکا (Erica) نام دارد، به ۲۵ میلیون کاربر گوشیهای هوشمند کمک میکند تا بسیاری از کارهای بانکی موردنیاز خود را انجام دهند.
اریکا به کاربران آمریکایی این امکان را میدهد تا با ارسال دستورهای صوتی، پیام متنی یا حرکت دست و صورت به اپلیکیشن بانک آمریکا، کارهای بانکی خود را انجام دهند. از جمله کارهای بانکی قابل اجرا توسط اریکا، می توان به جستجوی تراکنشهای قبلی همچون چک های نوشته شده، چک های پاس شده و خرید از فروشگاه اشاره کرد. دسترسی به اطلاعات پایه همچون شماره کارت، شماره حساب و شماره عابربانک موردنظر و همچنین مشاهده صورت حساب، پرداختهای معوقه و قسطهای پرداختی از دیگر مزایای اریکا محسوب می شود.
خدمات موبایل بانک در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا افزایش بیسابقه یافته است به گونه ای که طبق آمار، بالغ بر ۶۳ درصد از بزرگسالانی که از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند، حداقل یک اپلیکیشن بانکی برای انجام خدمات و تراکنشهای بانکی بر روی سیستم عامل موبایل خود دارند.
/ایسناI,A
اریکا به کاربران آمریکایی این امکان را میدهد تا با ارسال دستورهای صوتی، پیام متنی یا حرکت دست و صورت به اپلیکیشن بانک آمریکا، کارهای بانکی خود را انجام دهند. از جمله کارهای بانکی قابل اجرا توسط اریکا، می توان به جستجوی تراکنشهای قبلی همچون چک های نوشته شده، چک های پاس شده و خرید از فروشگاه اشاره کرد. دسترسی به اطلاعات پایه همچون شماره کارت، شماره حساب و شماره عابربانک موردنظر و همچنین مشاهده صورت حساب، پرداختهای معوقه و قسطهای پرداختی از دیگر مزایای اریکا محسوب می شود.
خدمات موبایل بانک در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا افزایش بیسابقه یافته است به گونه ای که طبق آمار، بالغ بر ۶۳ درصد از بزرگسالانی که از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند، حداقل یک اپلیکیشن بانکی برای انجام خدمات و تراکنشهای بانکی بر روی سیستم عامل موبایل خود دارند.