تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

درامدزا بودن تولید محتوا با استراتژی خلاقانه

یک بازاریاب تولید محتوا علت درآمدزا نبودن تولید محتوا در کشور را نبود استراتژی‌های خلاقانه و هدفمند نبودن آن اعلام کرد و گفت: اگر تکست را به‌عنوان فرم ساده محتوا در نظر بگیریم هر بلاگ پست در دنیا بین 30 تا 40 دلار قیمت دارد و همین عدد در کشور ما بسته به نوع محتوا، 20 تا 30 هزار تومان است.

رویداد۲۴-یک بازاریاب تولید محتوا علت درآمدزا نبودن تولید محتوا در کشور را نبود استراتژی‌های خلاقانه و هدفمند نبودن آن اعلام کرد و گفت: اگر تکست را به‌عنوان فرم ساده محتوا در نظر بگیریم هر بلاگ پست در دنیا بین 30 تا 40 دلار قیمت دارد و همین عدد در کشور ما بسته به نوع محتوا، 20 تا 30 هزار تومان است.سعید چوپانی با اشاره به اینکه تولید محتوا در دنیا دارای ارزش بالایی است، افزود: اگر استراتژی در کنار تولید محتوا قرار بگیرد نتیجه بهتری حاصل می‌شود و صاحب کسب و کار هم علاقه پیدا می‌کند تا بیشتر در زمینه تولید محتوا سرمایه‌گذاری کند.

این بازاریاب تولید محتوا یکی دیگر از چالش‌های پیش روی تولید محتوا را ایجاد محدودیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در بستر تلگرام محتواهای زیادی تولید می‌شود و با محدودیتی که با فیلترینگ ایجاد کردند تولید محتوا کاهش یافته است.

چوپانی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در کشور ایجاد شده است، افزود: به نظرم اکنون تولید محتوا به بازاریابی‌ها بخصوص در زمینه فیلم اضافه شده و این موضوع مناسب بودن روند تولید محتوا را نشان می‌دهد ولی اگر محدودیت‌ها برداشته و استراتژی خوبی در نظر گرفته و از سوی دیگر قانون کپی رایت نیز در کشور اجرایی شود با روند رو به رشد محتوا روبه‌رو خواهیم شد که این خود می‌تواند ما را به درآمدزایی برساند.

نظرات شما