نباید از منابع مدرسه استفاده نامناسبی شود
وی افزود: بخشی نگری، اولویت شناسی و تفویض اختیار از مهم ترین ابعاد و مولفه های دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ٩٧-٩٨ است.
رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی ضمن اهمیت اجتماعی مدرسه و نقش آن در جامعه گفت: اجتماع و خانواده ها ،آموزش و پرورش را با کلاس درس، دانش آموز و معلم قضاوت می کنند ومهرماه با ساماندهی مناسب نیروی انسانی می توانیم پاسخگوی مطالبات والدین و جامعه در خصوص شروع کلاس های درس با حضور معلمان باشیم.
چهاربند تصریح کرد:کانون اصلی خدمات آموزش و پرورش که معلم،کلاس درس ومدرسه است باید حمایت و صیانت و تقویت شود و ضروری است که ضمن استمرارخدمات آموزشی و پرورشی مدرسه از ایجاد هزینه اجتماعی و استفاده نامناسب از منابع مدرسه که برخدمات مدرسه تاثیر می گذارد، پرهیز شود.
شایان ذکراست اسفندیار چهاربند در این نشست به تبیین دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی٩٧-٩٨پرداخت.