مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرد:
خدمات مطلوب و پوشش بیمهای قویتر بیمه معلم برای کارکنان
با شناسایی دقیق نیاز پرسنل، در نظر گرفتن نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین صرفه و صلاح مجموعه و با عنایت به چارچوبهای نهاد ناظر (بیمه مرکزی) نسبت به برگزاری مناقصه عمومی در خصوص واسپاری خدمات بیمه ای شرکت مخابرات ایران اقدام گردید و در این میان شرکت بیمه معلم به علت پذیرش کلیه شرایط و ارائه نرخ مناسب به عنوان برنده مناقصه مذکور معرفی گردید.
رویداد۲۴ مدیرعامل شرکت مخابرات ادامه داد: با توجه به بازخوردهای واصله مبنی بر طولانی بودن مدت پرداخت خسارات (بیش از دو ماه)، برخورد سلیقهای با اسناد ارائه شده، فقدان گزارشات آنلاین جهت آگاهی بیمه شده و بیمه گذار از وضعیت خدمات، عدم افزایش پوشش مراکز درمانی متناسب با نیاز شرکت مخابرات ایران و برخی موارد دیگر طی قرارداد پیشین، تمهیدات و تضامین لازم جهت تحقق این موارد در قرارداد جدید از شرکت بیمه منتخب اخذ گردیده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب توسط بیمه گر جدید اظهار داشت: این شرکت علاوه بر تمامی خدمات و تعهداتی که شرکت بیمهگر قبلی ارائه میکرد، خدمات بیشتری نیز در اختیار همکاران قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اولویت شرکت مخابرات ایران بر حفظ شان و کرامت انسانی تمامی همکاران، بیمه گر جدید تعهد نموده است تا هزینههای درمانی تمامی همکاران را ظرف حداکثر ۲۰ روز پرداخت نماید.
وی در ادامه بیان داشت: برخی از خدمات جدیدی که این شرکت ارائه خواهد کرد عبارت از پوشش هزینههای اروتز و پروتز، پوشش هزینههای PRP و همچنین افزایش سقف پرداختی عینک از یکمیلیون ریال به دو میلیون ریال و افزایش سقف پرداختی سمعک از ۱۵ میلیون ریال به ۲۰ میلیون ریال میباشد.
سید مجید صدری همچنین از افزایش سقف هزینه نگهداری معلولان در منزل و مراکز درمانی از ۳۵ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال توسط این بیمهگر خبرداد و افزود: این بیمه گر پوشش هزینههای داروهای مکمل خارجی و داروهای پوستی با تجویز پزشک متخصص و همچنین پوشش هزینههای بیمهشدگان در سربرگ مراکز درمانی و نسخ آزاد که قبلاً قابل پرداخت نبود را نیز متقبل شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با تأکید بر لزوم دریافت خدمات مناسب و درخور شان و کرامت کارکنان، اعلام کرد: همکاران محترم در صورت مواجهه با عدم انجام تعهدات از سوی بیمهگر، مراتب را به نشانی ایمیل Bimehtak@tci.ir اعلام نمایند تا در اسرع وقت موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب توسط بیمه گر جدید اظهار داشت: این شرکت علاوه بر تمامی خدمات و تعهداتی که شرکت بیمهگر قبلی ارائه میکرد، خدمات بیشتری نیز در اختیار همکاران قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اولویت شرکت مخابرات ایران بر حفظ شان و کرامت انسانی تمامی همکاران، بیمه گر جدید تعهد نموده است تا هزینههای درمانی تمامی همکاران را ظرف حداکثر ۲۰ روز پرداخت نماید.
وی در ادامه بیان داشت: برخی از خدمات جدیدی که این شرکت ارائه خواهد کرد عبارت از پوشش هزینههای اروتز و پروتز، پوشش هزینههای PRP و همچنین افزایش سقف پرداختی عینک از یکمیلیون ریال به دو میلیون ریال و افزایش سقف پرداختی سمعک از ۱۵ میلیون ریال به ۲۰ میلیون ریال میباشد.
سید مجید صدری همچنین از افزایش سقف هزینه نگهداری معلولان در منزل و مراکز درمانی از ۳۵ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال توسط این بیمهگر خبرداد و افزود: این بیمه گر پوشش هزینههای داروهای مکمل خارجی و داروهای پوستی با تجویز پزشک متخصص و همچنین پوشش هزینههای بیمهشدگان در سربرگ مراکز درمانی و نسخ آزاد که قبلاً قابل پرداخت نبود را نیز متقبل شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با تأکید بر لزوم دریافت خدمات مناسب و درخور شان و کرامت کارکنان، اعلام کرد: همکاران محترم در صورت مواجهه با عدم انجام تعهدات از سوی بیمهگر، مراتب را به نشانی ایمیل Bimehtak@tci.ir اعلام نمایند تا در اسرع وقت موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.
خبر های مرتبط