مهندس سید مجید صدری:
فعالیتهای شرکت خدمات اول میتواند الگویی مناسب برای سایر شرکتها باشد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تمام فعالیت های شرکت خدمات اول، به ویژه در حوزه منابع انسانی می تواند الگوی سایر شرکت ها در سراسر کشور باشد.

رویداد۲۴ سید مجید صدری در این دیدار که امروز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات اول، مهندس محمدرضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تمام مدیران مناطق شرکت خدمات اول مخابرات برگزار شد، با اشاره به سابقه و اهمیت فعالیتهای این شرکت خاطرنشان ساخت: مدیران منطقه خدمات اول در سراسر کشور باید نقش بهتر و افزون تری در فعال سازی استعدادها، شایسته سالاری و استفاده از پتانسیل ارزشمند پرسنل شرکت خدمات اول داشته باشند.
وی با اشاره به لزوم تحقق وحدت و یکپارچگی در فعالیتهای شرکت خدمات اول در سراسر کشور و ایجاد فرماندهی واحد افزود: استفاده از نیروهای متخصص و کیفی در راس امور، توجه بیش از پیش به تمام کارکنان، و توسعه عملیات فنی و خدماتی خدمات اول، مهمترین انتظار مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از این مجموعه است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: توجه به نیروهای فنی و متخصص شرکت خدمات اول و ارتقای این نیروها، میتواند مجموعه مخابرات را در ارائه خدمات با کیفیت و افزایش سرویس دهی به بیرون از مجموعه موفقتر سازد.
وی با بیان مصداقهای این توجه افزود: کارکنان شرکت خدمات اول با توجه به تخصصهای گسترده خود به خصوص در حوزه فنی، تجاری و عملیات شبکه میتوانند کیفیت خدمات شرکت مخابرات ایران را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.
صدری اعلام کرد: شرکت خدمات اول باید در جهت تکریم کارکنان خود هر روز گامهای بهتری را طی کند و توجه به دغدغهها و حفظ شان و کرامت کارکنان، مهمترین پیشران توسعه این شرکت و مجموعه مخابرات در سراسر کشور است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حذف پیمانکاران محلی در دستور کار مخابرات نیست و این شرکت تمایل دارد تا بر طبق مقررات و ضوابط از ظرفیتهای این پیمانکاران طبق قانون استفاده کرده و در توسعه بازار ارتباطات و مخابرات و خدمت رسانی به هموطنان در جای جای کشور کوشا باشد.
وی با اشاره به لزوم تحقق وحدت و یکپارچگی در فعالیتهای شرکت خدمات اول در سراسر کشور و ایجاد فرماندهی واحد افزود: استفاده از نیروهای متخصص و کیفی در راس امور، توجه بیش از پیش به تمام کارکنان، و توسعه عملیات فنی و خدماتی خدمات اول، مهمترین انتظار مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از این مجموعه است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: توجه به نیروهای فنی و متخصص شرکت خدمات اول و ارتقای این نیروها، میتواند مجموعه مخابرات را در ارائه خدمات با کیفیت و افزایش سرویس دهی به بیرون از مجموعه موفقتر سازد.
وی با بیان مصداقهای این توجه افزود: کارکنان شرکت خدمات اول با توجه به تخصصهای گسترده خود به خصوص در حوزه فنی، تجاری و عملیات شبکه میتوانند کیفیت خدمات شرکت مخابرات ایران را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.
صدری اعلام کرد: شرکت خدمات اول باید در جهت تکریم کارکنان خود هر روز گامهای بهتری را طی کند و توجه به دغدغهها و حفظ شان و کرامت کارکنان، مهمترین پیشران توسعه این شرکت و مجموعه مخابرات در سراسر کشور است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حذف پیمانکاران محلی در دستور کار مخابرات نیست و این شرکت تمایل دارد تا بر طبق مقررات و ضوابط از ظرفیتهای این پیمانکاران طبق قانون استفاده کرده و در توسعه بازار ارتباطات و مخابرات و خدمت رسانی به هموطنان در جای جای کشور کوشا باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط