افزایش عمق داخلیسازی قطعات در پارس خودرو/ کاهش ارزبری محصولات در دستور کار
پارس خودرو، در سه ماه گذشته با تشکیل ۵ تیم تحقیقاتی در خصوص افزایش عمق داخلی سازی قطعات، توانسته میزان داخلی سازی برخی از خودروهای خود را افزایش دهد.
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، پژمان شادچهره مدیر مهندسی محصول پارس خودرو با اشاره به تلاشهای شبانه روزی و همکاری با قطعه سازان داخلی جهت افزایش عمق ساخت داخل خودروها گفت: تا پایان آذرماه سال ۹۸ عمق داخلی سازی برخی از محصولات به مرز ۳۰ درصد رسید.
او افزود: از آذرماه گذشته پارس خودرو وارد فاز دوم تعمیق قطعات شد و به این منظور با استفاده از ۵ تیم تخصصی و همکاری با شرکتهای سازه گستر، مگاموتور و قطعه سازان کشور، نهضت داخلی سازی را ادامه داد.
مدیر مهندسی محصول پارس خودرو گفت: در نتیجه این تلاشها عمق ساخت داخل برخی از محصولات را توانستیم به مرز ۴۰ درصد برسانیم و از این حیث صرفه جویی ارزی مناسبی را برای شرکت حاصل کنیم.
گفتنی است در فاز دوم اجرای پروژه داخلی سازی، قطعاتی، چون باک، مجموعه سیستم تهویه مطبوع، رینگ، استارت، دینام، دسته سیم، دسته موتور، قطعات گیربکس و ... داخلی سازی شده اند.
او افزود: از آذرماه گذشته پارس خودرو وارد فاز دوم تعمیق قطعات شد و به این منظور با استفاده از ۵ تیم تخصصی و همکاری با شرکتهای سازه گستر، مگاموتور و قطعه سازان کشور، نهضت داخلی سازی را ادامه داد.
مدیر مهندسی محصول پارس خودرو گفت: در نتیجه این تلاشها عمق ساخت داخل برخی از محصولات را توانستیم به مرز ۴۰ درصد برسانیم و از این حیث صرفه جویی ارزی مناسبی را برای شرکت حاصل کنیم.
گفتنی است در فاز دوم اجرای پروژه داخلی سازی، قطعاتی، چون باک، مجموعه سیستم تهویه مطبوع، رینگ، استارت، دینام، دسته سیم، دسته موتور، قطعات گیربکس و ... داخلی سازی شده اند.
بیشتر بخوانید: توقف تولید دومین مدل پراید؛ یک ماه زودتر از موعد قبلی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط