تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

استکبارستیزی، نماد بندگی و عبادت است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردمی که اهل نماز و روزه هستند، مصادیق ظلم و طاغوت را می‌شناسند و با حضور در راهپیمایی روز قدس، استکبارستیزی خود را که نماد بندگی و عبادت است، نشان خواهند داد.
رویداد۲۴- با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مبارزه با ظلم و استکبار، جزو مبانی اعتقادی ماست و شناخت ماهیت رژیم اشغالگر قدس که نمونه عینی و عملی ظلم و استکبار در منطقه است روز به ‌روز در اذهان مردم جهان، توسعه پیدا کرده و همگرایی جهانیان را در مقابله با این رژیم به دنبال دارد.

وی با تاکید بر این‌که «اختلاف مردم ایران با رژیم اشغالگر قدس، یک اختلاف فکری و مبنایی است»، ادامه داد: مردم ما نمی‌وانند با آمریکا و اسرائیل کنار بیایند؛ چرا که تقابلی که بین ما و اسرائیل وجود دارد، سیاسی‌کاری نبوده و یک تقابل مبنایی و فکری است.

وی با بیان این‌که «استکبارستیزی نماد بندگی و عبادت است»، گفت: مردمی که اهل نماز و روزه هستند، مصادیق ظلم و طاغوت را می‌شناسند و با حضور در راهپیمایی روز قدس، استکبارستیزی خود را که نماد بندگی و عبادت است، نشان خواهند داد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان اظهار کرد: آن‌چه که در هیئت‌های حاکم بر عربستان سعودی و برخی دیگر از کشورهای مدعی اسلام می‌گذرد، دین‌داری نیست، دین‌داری واقعی این است که مردم و حاکمان کشورها مصادیق استکبار و ظلم را تشخیص دهند و با آن به مقابله و مبارزه بپردازند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: جریان اصولگرا
نظرات شما