تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پلیس: ۴۵ واحد صنفی متخلف در حوزه عفاف و حجاب در کرمانشاه پلمب شد / ۱۵۷۸ مورد پیامک تذکر برای کاشفان حجاب در خودرو ارسال شده

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در طرح عفاف و حجاب که از ۲۶ فروردین با دستور فرمانده کل فراجا همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد تاکنون ۴۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات و بی‌توجهی به تذکرات داده شده، پلمب شدند.

پلمپ مغازه

رویداد۲۴ ‌تسنیم: سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از صدور ابلاغیه وزارت کشور و دستگاه قضائی و دستور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، طرح عفاف و حجاب از ۲۶ فروردین در سراسر کشور و به تبع آن استان کرمانشاه آغاز شده و خوشبختانه نتایج خوبی نیز تاکنون به همراه داشته است.

وی به مطالبه مردمی از مأموران انتظامی برای برخورد با ناهنجاری‌ها اشاره کرد و افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول طرح بازدید و بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف را از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب کلید زده‌اند.

جاویدان عنوان کرد: در همین راستا ۲۴۸۳ مورد بازدید مشترک صورت گرفته که نتیجه آن تذکر به ۸۳ واحد و صدور اخطار پلمب برای ۶۱ واحد صنفی دیگر بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: همچنین ۴۵ واحد صنفی هم که به تذکرات و اخطار‌های صادره بی توجه بوده‌اند با همکاری دستگاه قضائی پلمب شدند.

‌وی با اشاره به همراهی بسیار خوب مردم و اصناف با پلیس و دستگاه‌های متولی اجرای طرح عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: به جرئت می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد ناهنجاری امروز کرمانشاه نسبت به روز‌های پیش از اجرای طرح برطرف شده است.


بیشتر بخوانید: لمب رستوران‌های بهاره رهنما و علیرضا منصوریان به دلیل کشف حجاب +فیلم


جاویدان با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: در این طرح چنانچه بی‌حجابی داخل خودرو اتفاق بیفتد ابتدا برای مالک خودرو پیامک ارسال می‌شود و چنانچه این بدحجابی یا بی‌حجابی ادامه یابد خودرو توقیف سیستمی و در نهایت توقیف فیزیکی شده و به پارکینگ منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این رابطه ۱۵۷۸ مورد پیامک تذکر نیز برای مالکان خودرو‌هایی که در آن‌ها کشف حجاب صورت گرفته ارسال شده است.

وی با قدردانی از همراهی خوب اکثر شهروندان و اصناف با پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب، نقش خانواده‌ها را در مقید بودن افراد به رعایت قانون و حفظ حجاب و پوشش اسلامی را بسیار پررنگ توصیف کرد و از آن‌ها خواست در خصوص فواید حجاب و عفاف و شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب و نظام با فرزندان خود صحبت کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
2
چه اقتداری!!!! مضحکه خاص و عام شدید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
1
خسته نباشی دلاور
نظرات شما