تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲

سریع ‌ترین روش یادگیری آیلتس

زبان آموزان با اهداف مختلف از جمله مهاجرت تحصیلی و کاری نیاز به گرفتن یک مدرک زبان بین المللی دارند که یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی آیلتس می باشد که بسیاری از افراد متقاضی این آزمون هستند.

یادگیری آیلتس

رویداد۲۴ اگر شما هم متقاضی این آزمون هستید در این مطلب می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید سریع تر و راحت خود را برای آزمون آیلتس آماده کنید.

شرکت در یک آزمون ماک آیلتس

آماده سازی خود را با انجام یک آزمون تمرینی یا ماک برای شناسایی نقاط ضعف خود و آشنایی با آزمون آیلتس شروع کنید. این بخش مهمی در آماده سازی اولیه شماست که به تعیین نقاط قوت و ضعف شما کمک می کند. نه تنها لازم است نقاط ضعف خود را بهبود بخشید، بلکه به همان اندازه ضروری است که نقاط قوت خود را برای ایجاد یک پایه محکم بشناسید.

با این حال، اگر برای خودداری از این اشتباهات تلاش می کنید یا نمی توانید آنها را به وضوح شناسایی کنید، قطعاً به یک متخصص در کنار خود نیاز دارید. اکثر شرکت کنندگان در آزمون گذراندن دوره آمادگی آیلتس را یکی از ساده ترین راه ها برای نزدیک شدن به آزمون می دانند، زیرا تمرکز آن تنها بر آماده سازی شما برای آزمون آیلتس است.

شرکت در دوره آمادگی آزمون آیلتس

با شرکت در آزمون ماک آیلتس در ابتدا یک شناخت کلی از توانایی خود بدست خواهید آورد. اما برای اینکه بتوانید به هدف مورد نظرتان در سریع ترین و راحت ترین حالت دست یابید یکی از راه هایی که بسیار موثر است شرکت در کلاس های آیلتس می باشد.

یادگیری آیلتس به صورت خودخوان می تواند زمان زیادی از شما را تلف نماید و در مسیر نیز با سوالات و مشکلاتی روبرو خواهید شد که حتما نیاز خواهید داشت تا یک استاد یا متخصص آیلتس آن را برای شما رفع نماید در نتیجه شرکت در دوره آمادگی آیلتس می تواند تمام این موارد را برای شما پوشش دهد و شما را به هدف مورد نظرتان برساند.

در چه کلاس آیلتسی شرکت نماییم

کلاس های آیلتس براساس میزان نمره ای که نیاز دارید با برنامه ریزی های متفاوت و به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های آنلاین به شما کمک می کنند تا شما براحتی در هر زمانی که می توانید در دوره های آیلتس شرکت کنید و شانس این را داشته باشید که اگر نمی توانید در دوره حضوری شرکت کنید با دوره های آنلاین خود را به خوبی برای این آزمون آماده کنید.

پس در نتیجه اگر امکان شرکت در کلاس حضوری آیلتس را ندارید با شرکت در کلاس های آنلاین به روند یادگیری خود سرعت دهید تا بتوانید به هدف مورد نظرتان برسید.

فرمت آزمون آیلتس را درک کنید

قبل از شروع تمرین، بسیار مهم است که بدانید از فرمت آزمون چه انتظاری دارید. با مرور محتوای آزمون و همچنین انواع سوالات و تکالیف هر بخش با آن آشنا شوید.

به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در هر امتحانی و نه فقط آیلتس، آشنایی کامل با الگو و فرمت آزمون است.

این موضوع می تواند به خوبی در کلاس های آیلتس برای تان روشن شود و تمامی ابهامات تان رفع شود.
توانایی های انگلیسی و استراتژی های آیلتس خود را توسعه دهید

یکی از بزرگترین اشتباهات زبان آموزان این است که فقط روی آیلتس تمرکز می کنند. آن ها تست های تمرینی آیلتس زیادی را انجام می دهند اما فراموش می کنند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

اکثر زبان آموزان آیلتس از سطح فعلی زبان انگلیسی خود که اغلب متوسط یا پایین تر است، بی اطلاع هستند و فراموش نمی کنند که آیلتس یک آزمون مهارت انگلیسی است. به این ترتیب، انتظار می رود زبان انگلیسی شما در سطح بالایی باشد.

به خاطر داشته باشید که یادگیری آیلتس یک فرآیند است که برای اینکه بتوانید به آن سرعت ببخشید باید جنبه های مختلف را به خوبی مورد توجه قرار دهید و تقویت نمایید.

ما به شدت توصیه می کنیم موسسه ای را پیدا کنید که به شما در توسعه زبان انگلیسی و استراتژی های آیلتس کمک کند. یکی از موسساتی که می توانید در کلاس آنلاین آیلتس شرکت کنید موسسه زبان دهخدا می باشد.

در انگلیسی غرق شوید

در کنار آمادگی آزمون آیلتس خود را تا جایی که می توانید در معرض زبان قرار دهید. خواندن مطالبی که به آن ها علاقه مند هستید، مجلات آنلاین یا وبلاگ ها می تواند مکان خوبی برای شروع باشد.

هر روز مقداری انگلیسی بنویسید، با نوشتن یک دفتر خاطرات، داشتن یک وبلاگ یا برقراری ارتباط با یک جامعه آنلاین مانند افرادی در یک گروه فیس بوک که علاقه مشترکی با شما دارند.

به سخنرانان بومی که با یکدیگر صحبت می کنند گوش دهید و در صورت امکان به آن ملحق شوید. تکنیک سایه زدن یا shadowing را امتحان کنید. این شامل تکرار آن چیزی است که کسی به زبان انگلیسی گفته است. این به تلفظ، لحن کمک می کند.

کلاس خصوصی آیلتس

برای شرکت در کلاس آیلتس اگر می خواهید روندتان با سرعت بیشتری پیش رود بهتر است در کلاس های خصوصی شرکت کنید تا براساس شرایط شما و با یک برنامه مدون خود را برای آزمون آیلتس آماده نمایید. کلاس های خصوصی می توانند در مدت زمان کمتری تشکیل شوند و اگر زمان محدودتری دارید می توانید براحتی خود را برای این آزمون آماده کنید.

کلاس های خصوصی آیلتس موسسه زبان دهخدا به صورت آنلاین و حضوری و براساس شرایط شما برگزار می شوند.

 

برچسب ها: آزمون آیلتس
نظرات شما
پیشخوان