تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

نسرین جوادزاده کیست؟

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر و همسرش گوکان آلکان با عکس‌های دونفره و ناگفته‌های زندگی شخصی و علایق او را در ادامه مقاله بخوانید.

بیوگرافی نسرین جوادزاده

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: نسرین جوادزاده، متولد ۳۰ جولای ۱۹۸۲ در آذربایجان، یک بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک لیسانس در رشته سینما از دانشگاه مرمره ترکیه است و فعالیت خود را از طریق تلویزیون آغاز کرده است. در حال حاضر، او در زمینه فیتنس نیز بسیار فعال می‌باشد.

نسرین جوادزاده، علاوه بر زبان‌های ترکی و آذربایجانی، به زبان‌های انگلیسی، روسی و فرانسه نیز مسلط است. قد او ۱۶۹ سانتیمتر و وزنش ۵۲ کیلوگرم است. همچنین، رنگ چشم و موی او قهوه‌ای است.

خانواده مشهور نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده کیست؟

نسرین جوادزاده (Nesrin Cavadzade) در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۶۱ در شهر باکو، پایتخت آذربایجان، متولد شد. مادرش، فریده، یک دانشمند پزشک و جراح است. پدرش اصالتاً از روسیه است و اقتصاددان می‌باشد. همچنین، مادربزرگ او نیز از پرستاران ارشد ارتش بوده است.

مهاجرت نسرین جوادزاده به ترکیه

نسرین جوادزاده کیست؟

بعد از طلاق والدینش، در سن ۱۱ سالگی، نسرین جوادزاده همراه با مادرش از آذربایجان به ترکیه مهاجرت کرد. در ترکیه، او دوره‌های رقص باله را طی کرد تا از دبیرستان وارد آکادمی هنری Şişli Terakki Lisisi شود و در رشته درام تحصیلات خود را ادامه دهد.

شروع بازیگری نسرین جواد زاده

نسرین جوادزاده کیست؟

در دوران تحصیل در دبیرستان، نسرین جوادزاده توانست با تلاش خود، پنج فیلم کوتاه بسازد که در جشنواره‌های محلی و بین‌المللی، از جمله جشنواره استعدادیابی برلین، مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت.
در سال ۲۰۰۶، وقتی ۲۴ ساله بود و هنوز دانشجو بود، تجربه کوتاه اول خود را در یک اپیزود از سریال "The Roofless" به دست آورد. سپس یک سال بعد، در سریال "Yersiz Yurtsuz" نیز نقش آفرینی کرد.

افتخارات و جوایز نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده کیست؟

در سال ۲۰۱۱، وقتی نسرین جوادزاده ۲۹ ساله بود، به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در ترکیه شناخته شد. این انجام شد تا اینکه در سال ۲۰۱۴، جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم پرتقال طلایی را به دست آورد.

علاوه بر این، او جایزه بهترین بازیگر کمدی در جشنواره آلیشیک را نیز به خود اختصاص داد. این افتخارات و جوایز نشانگر استعداد و توانایی بازیگری برجسته نسرین جوادزاده است.

شهرت بین المللی نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده کیست؟

در سال ۲۰۱۷، نسرین جوادزاده در سریال "حکایت ما" در نقش تولای در کنار بازیگرانی مانند هازال کایا دیده شد. این نقش باعث شد تا در طول یکسال بعد، با سریال "سیب ممنوعه" در نقش شاهیکا به شهرت برسد.

در این مجموعه، بازیگرانی مانند اداه اجه، سودا ارگینجی و انور تونا نیز حضور داشتند.

روابط عاشقانه نسرین جوادزاده

از سال ۲۰۱۸ به بعد، نسرین جوادزاده در یک رابطه عاشقانه با علیهان، قرار گرفته است. عکس‌های آن‌ها توسط پاپاراتزی‌ها چندین بار از فاصله دور گرفته شده است.

نسرین و علیهان بیشتر در سفر‌های خارج از کشور همراه هم بودند و او در مصاحبه‌ها نیز اعلام کرده است، که دوست دارد در آینده از مردی که عاشقش هست، هفت فرزند داشته باشد.

همسر نسرین جواد زاده

نسرین جوادزاده کیست؟

در اواخر سال ۲۰۲۰، نسرین جوادزاده با انتشار عکس خود و گوکان آلکان (کریم سریال سیب ممنوعه) خبر نامزدی خود را رسماً اعلام کرد که باعث شگفتی عمومی شد.

گوکان آلکان، متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۷ در استانبول است و در سریال "حریم سلطان" در نقش شاه طهماسب صفوی به ایفای نقش پرداخته است. او از نسرین جوادزاده پنج سال بزرگتر است.

علایق نسرین جواد زاده

نسرین جوادزاده علاقه زیادی به نوشیدن چای، شیرینی و مربای خانگی دارد. او وقت فراغت خود را با گوش دادن به موسیقی، رقصیدن و بازی با گربه‌های خانگی‌اش سپری می‌کند.

او دو گربه خانگی دارد و همواره از صابون‌های معطر برای بهداشت شخصی خود استفاده می‌کند.

«خیلی از دوستارانم نگران ابرو‌های کلفت و لاغری ام بودند، اما نمی‌خواهم ابروهایم را کوتاه کرده و یا وزنم را بیشتر کنم، من خودم را اینطور می‌پسندم».

نسرین جوادزاده هر روز علاقه دارد، تا پنجاه صفحه از یک کتاب را بخواند. علاوه بر آن، او به فیلم دیدن بسیار علاقه‌مند است و اغلب از فیلم‌ها لذت می‌برد. در صورتی که حوصله‌اش سر رفته باشد یا نتواند کتاب بخواند، به جای آن تلویزیون روشن می‌کند و برنامه‌های تلویزیونی را تماشا می‌کند.

رژیم گیاهخواری نسرین جواد زاده

نسرین جوادزاده کیست؟

روزی، نسرین جوادزاده بر روی دست چپ خود نماد یک پیکان (تیر) را خالکوبی کرد، تا هر وقت به آن نگاه کند، به یاد رویاهایش بیفتد و آن‌ها را به یاد آورد. او معتقد است که در سرنوشت او قرار است اسکار را بدست آورد.

علاوه بر این، نسرین جوادزاده رژیم غذایی گیاهخواری را رعایت می‌کند و برای مصرف گوشت، تنها از ماهی استفاده می‌کند.

بازی نسرین جواد زاده در سریال داستان ما

نسرین جوادزاده کیست؟

سریال "داستان ما" به کارگردانی سردار گوزلکلی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این سریال یک محصول ترکیه است و در ژانر کمدی و درام قرار دارد. بازیگرانی همچون هازال کایا، بوراک دنیز، نسرین جوادزاده و رها اوزجان در این سریال حضور دارند.

"داستان ما" داستان زندگی یک خانواده را روایت می‌کند که در یکی از محله‌های فقیر شهر زندگی می‌کنند. در این خانواده، فیلیز فرزند بزرگ خانواده شده است و مانند مادرش رفتار می‌کند. پس از اینکه مادرش خانه را ترک کرده و برنگشته است و پدرش مشکلات الکلی دارد، فیلیز بدون شکایتی از ۵ خواهر و برادر خود مراقبت می‌کند و به این شکل زندگی خود را ادامه می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
غیرتمندی و شرف
زنان و دختران
انسانیت زن
صادقانه درستکار
ناموس آدم
آدمیت مرد
فرهنگ و ادب
دانایی و معرفت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان