تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حسینی: اعتراض دانشجویان دنیا از مقاومت ملت ایران برخاسته است

معاون رئیس جمهور گفت: کشور‌های غربی بدانند که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخاسته است.

سیدمحمد حسینی

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته است، اظهار داشت: عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که این عملیات هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد و آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است.

وی با اشاره به اهمیت صلابت و اقتدار برای توسعه و پیشرفت کشور، بیان کرد: نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی امروز جمهوری اسلامی است که گوشه‌ای از آن را در عملیات وعده صادق دیدیم.


بیشتر بخوانید: معاون رئیس‌جمهور: هیچ کشوری در دنیا برای تغییر نظام خود رفراندوم برگزار نمی‌کند


معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، گفت: همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم و علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی ما به‌کار گرفته شد، ادامه داد: کشور‌های غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند، اما بدانند که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخاسته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره اینکه بیشترین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند، ادامه داد: دانشگاه جزیره‌ای جدا از جامعه نیست و باید به دنبال حل مسائل باشیم.

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیدمحمد حسینی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
کاملا خودجوش مثل تظاهرات حکومتی در ایران اونا که اینقدر دلواپس فلسطین هستند چرا از خراب شده هاشون اومدن یه کشور دیگه
نظرات شما
پیشخوان