تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

کنایه علیرضا بیگی به انکار نمایندگان از دریافت خودروهای شاسی بلند؛ الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند

علیرضا بیگری نماینده‌ای که ماجرای خودرو‌های شاسی بلند نمایندگان مجلس را افشا کرد در اظهاراتی گفت: زمانی همه ماجرای شاسی بلند را انکار می‌کردند، اما الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند.

احمد علیرضا بیگی

رویداد۲۴ خبرآنلاین نوشت: احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: ماجرای شاسی بلند‌ها که روزگاری همه آن را نفی و انکار می‌کردند، الان در دعوا علیه خودشان پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند.

بنا بر این گزارش بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

بنده به عنوان یک نماینده نشان دادم که سطح اطلاعاتم می‌تواند ریز و دقیق باشد کما اینکه در موضوع خودرو‌های شاسی بلند توانستم دسترسی‌ها را نشان دهم، اما عملاً دسترسی به اطلاعات برای یک نماینده متعارف به سادگی امکان‌پذیر نیست.

همین ماجرای شاسی بلند‌ها که روزگاری همه آن را نفی و انکار می‌کردند، حالا علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید که تعدادی از نمایندگان ۴ تا ۴ تا شاسی بلند دریافت کردند. البته سلیمی وقتی که در هیئت رئیسه بود در مورد شاسی بلند‌ها طرف خطاب بنده قرار گرفت، چنانچه گفتم آقای هیئت رئیسه مجلس واگذاری شاسی بلند‌ها چه نسبتی با استیضاح دارند؟ چرا صدای کسی در نمی‌آید؟ الان در دعوا علیه خودشان پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند.


بیشتر بخوانید: علیرضا بیگی، نماینده مجلس یازدهم: دولت رئیسی گرفتار سهم خواهی شده است

علیرضا بیگی: نیروی انتظامی درگیر موضوعی است که کمکی به امنیت کشور نمی‌کند


تلاش بنده این بود که قربان‌زاده را نسبت به ابعاد مختلف واگذاری شرکت ایرتور توجیه کنم، اما او می‌گوید که جواب رد داده و بعد هم از مسئولیتی که داشته برکنار شده است. یعنی من توانستم به واسطه اینکه قربان‌زاده به بنده جواب رد داده، او را از این مسئولیت برکنار کنم. این ادعایی است که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان