تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشاگری روحانی درباره قانون اقدام راهبردی؛ ۳۰۰ میلیارد دلار ضرر

حسن روحانی در دیدار با وزیران و معاونان خود نسبت به روی کار آمدن افرادی که قصد ادامه دادن رویکرد‌های سه سال گذشته را دارند، هشدار می‌دهد.

افشاگری روحانی درباره قانون اقدام راهبردی؛ ۳۰۰ میلیارد دلار ضرر

رویداد ۲۴ | حسن روحانی در دیدار جمعی از وزیران و معاونان خود که ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، می‌گوید: قانون راهبردی مجلس بدترین قانون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. ما از این قانون بدتر نداشتیم. قانونی که فقط توطئه بود برای اینکه دولت دوازدهم ناموفق شود.

او می‌گوید: من می‌دانم چه کسی طراحی کرده، چه کسی نوشته، کجا نشستند. آدم‌هایش را می‌دانم چه کسانی نوشتند. در چه اتاقی نشستند. همه را من می‌دانم. خب خیانت شد به مردم.

روحانی می‌پرسد: چرا ۳۰۰ میلیارد دلار در این سه سال به مردم صدمه زدند؟ سالی ۱۰۰ میلیارد دلار، مستقیم و غیرمستقیم، از فروش نفت و پتروشیمی و تخفیف‌هایی که به دیگران می‌دهند، به مردم صدمه زدند.

وی تاکید می‌کند: آقای دکتر ظریف طرحی به شورای عالی امنیت ملی آورد، تقریباً اواخر فروردین ۱۴۰۰ توافق نهایی می‌شد. با اکثریت قاطع آرا تصویب شد. فقط یک نفر مخالف بود. ولی خب نشد ما اجرا کنیم. بیشترین عامل همین قانون بود که جلوی ما را گرفته بود. طبق این قانون هیچ وقت برجام درست نمی‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
0
یه جوری صحبت میکنه انگار بعد از برجام در سال 96 مملکت گل و بلبل شد
دلار 3 تومنی تحویا بگیری و 30 تومنی تحویل بدی نوبره
نظرات شما