تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی و چند بیمه‌گزار عمدۀ استان در سفر مدیرعامل بیمه سرمد و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بیمه سرمد در جلسه‌ای با مهدیان، مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، در خصوص تعاملات و همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی و چند بیمه‌گزار عمدۀ استان در سفر مدیرعامل بیمه سرمد و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی

رویداد ۲۴ | مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بیمه سرمد در جلسه‌ای با مهدیان، مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، در خصوص تعاملات و همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این جلسه، دکتر بهشتی‌نژاد ضمن اشاره به اقدامات بیمه سرمد در راستای بهبود ارائۀ خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، کاهش مدت‌زمان پرداخت خسارت، اصلاح فرایند‌ها و افزایش مراکز درمانی را از جمله نتایج و اقدامات تیم اجرایی بیمه سرمد در این راستا برشمرد.

وی ایجاد رضایت بیمه‌شدگان را جزء اولویت‌های کار بیمه‌ای دانست و افزود: آمار‌ها و بررسی‌ها نشان از افزایش میزان رضایت بیمه‌شدگان خصوصاً همکاران بانک معظم صادرات دارد که البته مجموعۀ بیمه سرمد همواره در حال تلاش برای رسیدن به ایجاد رضایت حداکثری و ارائۀ خدمات مطلوب است و در این مسیر تا رسیدن به بالاترین میزان رضایتمندی، تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

مهدیان، مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، نیز با تأکید بر افزایش میز‌های خدمت بیمه سرمد در شعب بانک، ضمن پیگیری اقدامات عملیاتی صورت‌گرفته در این خصوص، تحقق این امر را موجب هم‌افزایی بیشتر بانک و بیمه عنوان کردند.

نشست صمیمی مدیر‌عامل و معاونین بیمه سرمد با بیمه‌گزاران عمدۀ استان آذربایجان شرقی
نشست صمیمی و جلسه با بیمه‌گزاران عمدۀ استان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر بهشتی‌نژاد و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی بود.

در این جلسات که به‌صورت جداگانه برگزار شد، نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان، شرکت چرخشگر، هلدینگ شیرین وطن و شرکت تعمیرات نیروی آذربایجان، از بیمه‌گزاران عمدۀ استان، ضمن بیان نقطه‌نظرات خود در راستای افزایش سطح تعاملات، نکاتی مطرح کردند. بیمه‌گزاران عملکرد بیمه سرمد در یک‌سالۀ اخیر را مطلوب ارزیابی کرده و ضمن تشکر از تیم مدیریتی بیمه سرمد، کارنامۀ قابل‌قبول بیمه سرمد در ارائۀ خدمات مناسب را از علل تداوم چندسالۀ همکاری با بیمه سرمد برشمردند.

دکتر بهشتی‌نژاد در پایان بررسی موانع و مشکلات در ارائۀ خدمات بیمه‌ای و همچنین افزایش سطح تعاملات را از اهداف جلسه عنوان کرد و افزود: بیمه سرمد با ارتقای سطح توانگری خود در سال گذشته همچنین تقویت زیرساخت‌های فنی، آمادگی کامل جهت افزایش سطح تعاملات و همکاری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای را دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیمه سرمد
نظرات شما