تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

شکار بزآهو توسط سگ‌های وحشی در وسط رودخانه + فیلم

در این مطلب شاهد استراتژی باورنکردنی سگ های وحشی برای گرفتن یک بزآهوی جوان خواهید بود.

شکار بزآهو توسط سگ‌های وحشی در وسط رودخانه + فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: این بزآهوی جوان زمانی با بدترین کابوس خود روبرو شد که دسته‌ای از سگ‌های وحشی را در تعقیب خود دید. یک سد در نزدیکی تنها امید بزکوهی بود، اما سگ‌های وحشی قادر به شناکردن بودند.

نیل وایت، رئیس تکاور در منطقه حافظت شده خصوصی ساوانا، این تعامل باورنکردنی حیات وحش را ثبت کرد. وایت درباره مشاهدات خود چنین گفت:

ما برای یک سافاری صبحگاهی بیرون بودیم که با دسته‌ای از سگ‌های وحشی روبه رو شدیم. سگ‌های وحشی بسیار فرصت طلب هستند و آنچه را که بتوانند بدست آورند را می‌گیرند. طعمه یک بزآهو کوچک بود و احتمالاً آنقدر بزرگ نبود که بتواند هفت سگ وحشی را سیر کند، اما مقداری غذا بهتر از هیچ است.

سگ‌های وحشی، گله را از میان بوته‌های انبوه بیرون کشیدند و موفق شدند یک بزآهوی جوان را از گله جدا کنند. سگ‌های وحشی دونده‌های عالی با استقامت زیاد هستند. بزآهو جوان می‌دانست که هیچ شانسی برای فرار ندارد. بنابراین، تنها کاری را که می‌توانست انجام داد و به داخل آب سد رفت.

سگ‌های وحشی می‌توانند شنا کنند، بنابراین می‌توانستند آن را در آب تعقیب کنند. بزآهو ناامید حتی به این فکر نکرد که چه شکارچی دیگری می‌تواند در آب باشد.  

بزآهو در محاصره سگ‌های وحشی احاطه شده بود و هیچ راه فراری برای آن باقی نمانده بود. بزآهو جوان حتی در شرایط ناامیدکننده اش لگد می‌زد، می‌پرید و هر کاری که می‌توانست برای مبارزه انجام می‌داد، اما در نهایت تسلیم شد. یک سگ وحشی به آرامی بزآهو را به سمت حاشیه سد کشید، جایی که بقیه گروه منتظر بودند تا کار را تمام کنند؛ یک پایان غم انگیز برای بزآهوی بیچاره. آن‌ها توانستند تقریباً کل بزآهو را بدون آزار کفتار‌ها به پایان برسانند، که البته غیرعادی بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش
نظرات شما