تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

غاز مادر شجاع، جوجه اش را از چنگ عقاب نجات داد+فیلم

یک غاز ثابت می کند که یک مادر واقعاً برای نوزادانش هر کاری می کند! وقتی عقاب ماهی خوار برای گرفتن جوجه غاز وارد عمل شد، به نظر می رسید امید برای نجات جوجه غاز از بین رفته، اما غاز مادر تسلیم نشد.

غاز مادر شجاع، جوجه اش را از چنگ عقاب نجات داد+فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: سافاری با قایق راهی عالی برای دیدن بوته‌های آفریقایی است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، حتی ممکن است صحنه یک شکار را در امتداد سواحل رودخانه ببینید.

ما ویدیویی از این اتفاق را با شما به اشتراک می گذاریم. کایل برنچ، یک متخصص حیات وحش در  سافاری های کلاسیک زامبیا، این تعامل باورنکردنی را در پارک ملی لوور زامبزی فیلمبرداری کرد.کایل در یک قایق بود که یک عقاب ماهی خوار را دید که روی آب شناور بود. عقاب‌ها این کار را قبل از حمله به طعمه خود انجام می‌دهند، اما این بار عقاب هیچ ماهی را هدف قرار نداد! عقاب یک بچه غاز را دید و تصمیم گرفت برای یک غذای سریع و آسان وارد عمل شود.

جوجه غاز با احساس خطر ناامیدانه در زیر آب شیرجه می‌زد تا گرفتار نشود. عقاب پایین آمد و به سرعت جوجه پرنده آبی را با چنگال هایش گرفت. این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که به نظر می‌رسید تمام امید برای نجات جوجه غاز از دست رفته بود. اما غاز مادر امیدش را از دست نداد!

تقریباً انگار غاز مادر قدم‌های بعدی عقاب را پیش بینی کرده بود، زیرا هر دو همزمان به حاشیه رودخانه رسیدند. عقاب خسته، جوجه غاز را با چنگال هایش پایین نگه داشته در حالی که سعی می‌کرد نفسی تازه کند. این به مادر غاز فرصت داد تا سریع وارد عمل می‌شود! با اینکه او بسیار کوچکتر از شکارچی بود، اما شجاع بود. غاز مادر  در حالی که به سمت مهاجم می‌رفت، بال هایش را باز کرد تا خودش را بزرگتر نشان دهد.

میز‌ها برگشته بود و عقاب آنقدر خسته بود که نمی‌توانست پرواز کند، بنابراین غاز مارد با شجاعت به سمت آن حمله کرد. عقاب باید برای دفاع از خود کاری می‌کرد. به محض پرش عقاب، غاز برای بار دوم پرید و این بار عقاب غافلگیر شد و جوجه غاز را رها کرد. بچه غاز از فرصت استفاده کرد و به سمت آب فرار کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما