تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

مایلی‌کهن: انتخاب لباس کادر درمان برای ملی‌پوشان را می‌پسندم

برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس انتقاداتی را به دنبال داشت که لباس کاروان ایران در این آوردگاه جهانی مورد نقد بسیاری از کارشناسان و ورزش‌دوستان قرار گرفت.

مهدی مایلی کهن

رویداد۲۴ اطلاعات آنلاین نوشت: محمد مایلی‌کهن درباره مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریسگفت: همیشه همین بوده و برخی مخالف بوده‌اند. از نظر شکل اجرا منحصر به فرد بوده است. به قول معروف برای اولین بار این حرکت انجام شد. سلایق هم متفاوت است. در مجموع کار جدیدی اتفاق افتاد و فکر می‌کنم زیبا بود.


بیشتر بخوانید: هر لباسی را یقه‌اش را ببندید، آستینش را بلند کنید و مقنعه هم به آن اضافه کنید باز هم قشنگ است؟ | لباس تیم فلسطینی؟ ما نمی‌توانیم چنین لباسی بپوشیم


وی درباره لباس کاروان ایران و انتقادات به آن طرح افزود: گفتند به دلیل پزشکان و پرستاران عزیز این لباس تعیین شد. یکسری شاید عده‌ای نپسندند. همیشه همین بوده است. من کمتر دیده ام ایرادی نگیرند. وقتی هدف از انتخاب را عنوان می‌کنند می‌بینیم هدف بدی نبوده است. به نوعی احترام به عزیرانی بود که جان خود را در کرونا از دست دادند، ولی می‌شد در کنار آن طرح‌های خیلی بهتری هم از نماد‌های کشورمان داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما