تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

بازی با مرگ اسب آبی پس از حمله به شیر ماده+ فیلم

ویدئویی را تماشا کنید که یک اسب آبی ناامید سعی می‌کند با ۵ شیر در یک رویارویی حماسی حیات وحش مبارزه کند. هرج و مرج رخ می‌دهد؛ شیر‌ها دور اسب آبی را احاطه کرده اند؛ کدام طرف پیروز خواهد شد؟

بازی با مرگ اسب آبی پس از حمله به شیر ماده+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: وقتی یک اسب آبی عجولانه تصمیم گرفت تا با شیر پراید لوبای لوبای بجنگد، ۵  شیر ماده این را فرصت غنیمتی دیدنید تا آن را به  یک وعده غذایی بزرگ تبدیل کنند. اما، اسب آبی ناامید تمام تلاش خود را می‌کند تا در حالی که شیر‌ها او را احاطه کرده اند، از آنجا فرار کند.

"بری اسمیت"، یکی از بازدیدکنندگان همیشگی کروگر، از این رویارویی حماسی حیات وحش فیلم گرفت و آن را با آخرین مشاهدات خود  به اشتراک گذاشت. من حداقل سه بار در سال از پارک کروگر بازدید می‌کنم. برای این سفر، من با همسرم بروس بودم. روز خوب پیش می‌رفت! سومین شیری بود که ما مشاهده کردیم، اما وقتی یک اسب آبی ظاهر شد همه چیز جالب شد. اسب آبی سعی کرد شیر را به چالش بکشد.

اما بلافاصله شیر‌های دیگر تصمیم گرفتند به چالش ملحق شوند. اسب آبی کاملاً رشد کرده برای هر شکارچی، حتی شیرها، چالشی دلهره آور است! اما طبیعت وحشی غیرقابل پیش بینی است و شیر‌ها باید آنچه را که سر راهشان قرار می‌گیرد بردارند. این نمی‌توانست برای این ۵ شیر زن که سعی کردند تهدید را به فرصت تبدیل کنند صادق باشد.

تاکتیک آن‌ها باورنکردنی بود! پس از ارزیابی سریع بهترین گزینه، در حالی که یکی از شیرزنان حواس اسب آبی را پرت کرد بقیه اطراف آن را احاطه کردند. این خیلی سریع اتفاق افتاد! شیر‌ها آرام و حساب شده بودند، بنابراین اسب آبی هر چه بیشتر وحشت می‌کرد، برای او بدتر می‌شد.

طولی نکشید که اسب آبی خودش را در دردسر بزرگی یافت. تنها خوش شانسی اسب آبی این بود که رودخانه فقط چند متر با او فاصله داشت. قطعا به چالش کشیدن شیر‌ها بهترین ایده‌ای نبود که در سر داشت! اسب آبی با چند درس بزرگ، این بار با خوش شانسی توانست از آنجا فرار کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
پیشخوان