تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

سلام ستوده: آقای ظفرقندی کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است

نماینده مهاباد گفت: آقای ظفرقندی می‌تواند به مردم خدمت کند، همانطور که در گذشته نیز این کار را انجام داده است. همچنین ایشان با سیاست‌های کلی نظام سلامت و بهداشت آشنایی دارند و از این جهت نیز بسیار مورد تایید است.

سلام ستوده

رویداد۲۴ | مهسا احمدی: سلام ستوده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در خصوص محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دولت چهاردهم گفت: آقای ظفرقندی کسی است که سال‌ها در زمینه بهداشت و درمان کار کرده و تجربه بی‌نظیری در این حوزه دارد.

وی افزود: ایشان در دوران دفاع مقدس هم، بسیار خدمت کرده و کارنامه خیلی خوبی از خود به جای گذاشتند. در کنار این مولفه‌ها، شخصیت بسیار خوبی نیز دارند و بنابراین گزینه مناسبی برای وزارت بهداشت و درمان هستند و شایستگی این جایگاه را دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: آقای ظفرقندی می‌تواند به مردم خدمت کند، همانطور که در گذشته نیز این کار را انجام داده است. همچنین ایشان با سیاست‌های کلی نظام سلامت و بهداشت آشنایی دارند و از این جهت نیز بسیار مورد تایید است.

ستوده اظهار داشت: چند روز پیش، آقای دکتر ظفرقندی در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان حضور پیدا کردند و نمایندگان سوالات مختلفی در خصوص کمبود‌ها و کاستی‌های حوزه درمان، بهداشت و دارو و... را پرسیدند و ایشان به تمام سوالات پاسخ دادند و برنامه‌های خوبی نیز ارائه کردند، اما مهم این است که بتوانند به این برنامه‌ها عمل کنند و همچنین در صورت رای اعتماد بتوانند از افراد شایسته بهره ببرند، زیرا نظام درمان به افراد دلسوز نیاز دارد و امیدوارم ایشان از این افراد استفاده کنند تا کمی از مشکلات این حوزه کاسته شود.

وی در پایان گفت: به طور کلی آقای دکتر ظفرقندی را تایید می‌کنم و او را گزینه مناسبی می‌دانم و به ایشان رای اعتماد می‌دهم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما