تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پاسخ قاطع معاون پزشکیان به جوسازی صداوسیما علیه دولت؛ رئیس جمهور یک گام هم پا پس نمی‌کشد

معاون پزشکیان با کنایه به مجری تلویزیون که بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه را اولویت کشور ندانسته بود، گفت: این شیطنت‌ها علیه دولت یا از سر غرض است یا کج فهمی.

پاسخ قاطع معاون پزشکیان به جوسازی صداوسیما علیه دولت؛ رئیس جمهور یک گام هم پا پس نمی‌کشد

رویداد ۲۴| معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور به انتقاد صورت گرفته درباره دستور رئیس جمهور به وزیر علوم برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی واکنش نشان داد.

در برنامه تلویزیونی که دوشنبه شب از تلویزیون پخش شد، مجری و مهمان برنامه نسبت به دستور رئیس جمهور به وزیر علوم برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی انتقاد کردند و این مسایل را در اولویت کشور ندانستند.

در همین رابطه سیدمحمدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «وفاق ملی و همگرایی یک مسیر دوطرفه است. برنامه جهت‌دار شبکه سوم تلویزیون نقطه آغاز مخدوش کردن یک نظام کلی است که آسیب آن متوجه مردم و کشور است.

انتظار می‌رود ریشه شیطنت‌های این چنینی که یا از سر غرض و سوء نیت است و یا خوشبینانه آن بدسلیقگی و کج‌فهمی، شناسایی و خشکانده شود.

مهم این است که رئیس جمهور پزشکیان در دفاع از حقوق حقه ملت یک گام هم پا پس نخواهد کشید.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
آدم
|
United States of America
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
کدوم حکومت را سراغ دارید که دهها هزار میلیارد پول مردمش را صرف افراد فرومایه‌ای به اسم ارتش سایبری کند تا به همان مردم حمله و فحاشی کنند و تخم نفرت و نفرقه پراکنده کنند؟

این چه نوعی از حکمرانی‌ست؟
خشم و تفرت مردم را نمی‌بینند؟
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
تابرادر جلیلی درصداوسیما هست بایدننتظرنظرات سعیدجلیلی باشید
درباره دکتر میدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
لطفا سخنرانی دکتر میدری در جشنواره تعاون پوشش بدین، مطالب جالبی گفتند ، بنظرم لیدر جالبیه و دانشمنده ، میتونه لیدر خوبی برای مردم باشه
نظرات شما