تاریخ انتشار: ۰۶:۰۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ارزیابی روزنامه اصولگرا از اولین نشست خبری رئیس جمهور | «جوان»: پزشکیان خوب بود، اما سوال‌ها سخیف و مجری بد بود!

روزنامه جوان از اشاره به پزشکیان به مشکلاتی که از دولت قبل ارث برده انتقاد کرده و طرح موضوعاتی مثل تداوم حضور گشت ارشاد یا احتمال گفت‌وگو با رئیس جمهور آمریکا را سخیف می‌خواند!

ارزیابی روزنامه اصولگرا از اولین نشست خبری رئیس جمهور | «جوان»: پزشکیان خوب بود، اما سوال‌ها سخیف و مجری بد بود!

رویداد ۲۴| غلامرضا صادقیان سردبیر روزنامه جوان در یاداشت امروز به ارزیابی نشست خبری دیروز پزشکیان پرداخته و به او نمره قبولی داده است.

سردبیر جوان عمده نقد‌ها را به اصلاح‌طلبان از خبرنگاران گرفته تا همکاران رئیس جمهور وارد کرده و نوشته: «چند پرسش چیپ و با عرض معذرت سخیف هم مطرح شد، مثل «آیا حاضرید با رئیس‌جمهور امریکا دیدار کنید؟» یا آن نمایش غیرلازم و قطعاً دروغ که از کوچه‌پس‌کوچه‌ها آمدم تا کسی مرا نگیرد! واکنش رئیس‌جمهور به این پرسش‌ها هم نه خوب بود و نه بد.»

وی به مجری‌گری هادی حیدری انتقاد کرده و نوشته: «یک نقطه ضعف مشهود، مجری‌گری نشست بود. هرچند الیاس حضرتی با برخی انتصاب‌های نامیمون موجب واکنش دفتر رئیس‌جمهور شد تا از این پس هر انتصابی را با دفتر هماهنگ کند، اما انتخاب یک مجری ناوارد فقط به این دلیل که حضرتی و شرکای او بخواهند پیامی را منتقل کنند، ضربه‌زدن به کلاس نشست‌های خبری رئیس‌جمهور است. این بازی‌ها به درد صفحات لایی روزنامه اعتماد می‌خورد نه یک امر ملی. به‌ویژه آنکه مجری چندبار تذکر وقت به رئیس‌جمهور داد که بی‌احترامی، غلط و نشانه توهم بود.»

روزنامه جوان ضمن اینکه به برخی گفته‌های پزشکیان مثل اینکه مشکلات پرستاران و گندم‌کاران را از دولت قبل ارث برده، نقد دارد؛ به پزشکیان نمره قبولی داده و نوشته: «از جهت عمومی و تجربه نشست‌های خبری احمدی‌نژاد و روحانی به‌نظرم خوب بود. پزشکیان به‌گونه‌ای با همگان حرف می‌زند که کسی نمی‌تواند بگوید او با ما دعوا دارد، برخلاف آن دو رئیس‌جمهور اسبق! این ویژگی چیز کمی نیست و به او در ادامه کمک خواهد کرد. پزشکیان دنبال جواب‌های شاذ یا جلب‌توجه و تحریک و جریان‌سازی کاذب و خبرسازی برای خارجی‌ها هم نبود. باز برخلاف آن دو. می‌توان گفت به پرسش‌های معدودی که خوب بود، پاسخ کافی یا روشن نداد. اما وجه خوب این پاسخ‌ها این بود که می‌توانست وعده بیخود بدهد که نداد. مثلاً درباره گرانی‌ها که چند پرسش وجود داشت، نگفت آنچنان رونقی ایجاد می‌کنم که بیا و ببین! حتی درباره ناترازی‌ها گفت حل آن‌ها شق‌القمر می‌خواهد. معاون اول او هم ساعتی قبل از نشست رئیس‌جمهور گفته بود ناترازی گاز در زمستان و برق در تابستان آینده باقی می‌ماند و از دلسوزان کمک خواسته بود. می‌توانند هر دو بعداً بگویند دلسوزان کمک نکردند! اما این به‌هرحال بهتر از وعده پوچ و نشدنی است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
1
0
ازنظرجوان وسایراهالی میدان مجری راباید مثلاً ثابتی. وبااین تازه بدوران رسیده دلقک یوسف سلامی قرارمی دادن
نظرات شما