تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره زمان افزایش قیمت بنزین

علی اصغر نخعی راد؛ نماینده مجلس اعلام کرد که قیمت بنزین به شکلی افزایش می یابد که فشاری بر اقتصاد کشور و شرایط معیشتی مردم وارد نشود.

اظهارنظر یک نماینده درباره زمان افزایش قیمت بنزین

رویداد24| علی‌اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که قیمت بنزین در سال آینده افزایش خواهد یافت. او توضیح داد که این افزایش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود و کمتر از نرخ تورم است تا فشار زیادی بر اقتصاد و مردم وارد نشود.

 نخعی‌راد تاکید کرد که هر گونه تغییر در نرخ سوخت نیازمند اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی است و هیچ تصمیمی بدون رعایت قوانین و مقررات اتخاذ نخواهد شد.

او همچنین از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس اعتماد کنند. وی افزود که این افزایش قیمت به گونه‌ای خواهد بود که مردم تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند و تاثیرات تورمی زیادی بر اقتصاد نداشته باشد.

او همچنین بر لزوم حفظ آرامش در جامعه تأکید کرد و خبر از عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری داد.

منبع: دیدبان ایران

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
Sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
برای قیمت بنزین هرکاری بکنید مثل اثر پروانه ای عمل می کنه.
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
1
اقای نماینده شما ها خیلی حرفها گفتید ولی متاسفانه هیچکدام درست در نیامد . شما به عنوان نماینده تا حالا کدام مصوبه ای را در مجلس تصویب کردید تا به نغع مردم باشد . تورم 50 یا 60 در صد افزایش حقوق 20 در کدام کشور ها این بی عدالتی ها وجود دارد یک نمونه پیدا کنید از نظر ثروت ششمین کشور باشیم ولی از نظر فقر و فلاکت و تورم و بیکاری و تعطیلی اکثر مراکز تولیدی و رانت و رشوه اختلاس از اکثر کشور جلو باشیم . تا به حال فکر کرده اید که تمام مشکلات را دولت و مجلس به همراهی حاکمیت به وجود اورده است . درر اثر عدم مدیریت و ندانم کاری گردانندگان مسولات تالابها و در یاچه ها خشک شده است و محیط زیست نابود شده و زندگی مردم کاملا در خطر است و اکثر مواد غذایی الوده هستند عراق پایز و گوجه ما را قبول نمی کند ما به کدام پیشرفت افتخار کنیم ؟ حقوق شهروندی در کشور معنی ندارد از نظر حاکمان مردم نامحرم هستند و منتقدان دلسوز به کشور از نظر حاکمیت یا خائن هستند و یا با دشمن همکاری می کنند و با انواع و اقسام برچسبهای انقلابیون جنگ ندیده و انقلاب ندیده خانه نشین و زندانی و یا تن به مهاجرات اجباری دادند ایا این است کرامت انسانی فتنه گران واقعی الان ازاد هستند و یا در مسولیتهای حکومتی می باشند در واقع دشمنان واقعی کشور انهایی هستند که شب را روز و روز را شب تصور می کنند و از شنیدن اخبار درست و ویرانگر که در کشور حاکم است رگ گردنشان متورم می شود و از تحریم حمایت می کنند چون منافعشان در تحریم است و منافع ملی کوچکترین اهمیتی برای انها ندارد . و با چابلوسی و ریاکاری و تزویر و دروغ کار شان را ادامه می دهند و حاکمیت هم با این گونه افراد نه تنها برخورد نمی کند بلکه در بعضی مواقع از انها حمایت می کند این افراد همان نا اهلانی هستند که مرحوم امام گفته بود نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و انقلابیون واقعی را از صحنه خارج کرده اند الان ما در بیرون با جوانان برخورد می کنیم انها می گویند شما انقلاب کردید و کشور را به این روز انداختید ما هم از طرف حاکمیت کتک می خوریم وهم از طرف مردمان ناراضی از انقلاب . این تندروها با استفاده از دین چنان ضربه ای به دین زدند که جبران نا پذیر است مسجد ها خالیست مردم به اداب و رسوم دین اهمیت نمی دهند مسولش انهایی هستند که به خاطر مال دنیا دین را ابزار کردند تا به امیال شخصی خودشان برسند و رسیده اند و به ثروئتهای باد اورده دست پیدا کرده اند مردم که اینها را می بینند می گویند استفرالله اگر دین این است ما قبول نمی کنیم دیگر مار تمام شده است و نمی توانید مردم را دیندار کنید ما مردم هستیم که از اوضاع داخلی کشور خبر داریم و هر روز با مردم کوچه و بازار سرکار داریم سایت محترم شب و روز ارزوی مرگ می کنم تا اینهمه ظلم و بی عداتی را نبینم که پیر و جوان و زن و مرد برای گذران زندگی زباله گردی کنند و ما هم افتخار می کنیم موشک بالستیک داریم و پهباد درست می کنیم من بانوقت به فکر شوروی می افتم که دومین قدرت نظامی بود از نظر تسلیحات نظامی و موشک قاره پیما داشد و در عرض چند روز فرو پاشید چون در ان کشور ظلم و ستم بیداد می کرد و متقدان را سلاخی می کردند و در اردوگاههای جباری انقدر مخالفان کار می کشیدند تا بمیرد درد زیاد است و گوش شنوایی وجود ندارد فقط زور ما به نوشتن می رسد تا احساس ارامش کنیم
نظرات شما