تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

ماجرای تعطیلی بنادر هرمزگان چیست؟

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تکذیب تصاویری که از تخلیه بنادر استان بازنشر شده، گفته: در حال حاضر بیش از ۴۰ شناور در بندر شهید رجایی مشغول تخلیه و بارگیری انواع کالا‌ها هستند.

رویداد۲۴| حسین عباس‌نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به بازنشر تصویری از خالی بودن اسکله‌های بنادر این استان، به‌ویژه بندر شهید رجایی، واکنش نشان داد و تأکید کرد که این تصاویر نادرست هستند و بنادر استان هرمزگان با ظرفیت کامل در حال ارائه خدمات می‌باشند.

وی افزود که در حال حاضر بیش از ۴۰ شناور در بندر شهید رجایی مشغول تخلیه و بارگیری انواع کالا‌ها هستند.

او همچنین اعلام کرد که چهارمین کشتی حامل گندم در حال تخلیه محموله خود در این بندر است و کشتی‌های حامل شکر و کود اوره نیز در حال تخلیه محموله‌های خود می‌باشند. عباس‌نژاد اشاره کرد که کشتی حامل ۴۸,۱۰۰ تن گندم در تاریخ ۱۳ مهرماه به اسکله پهلو داده شده و عملیات تخلیه آن طی هشت روز کاری انجام خواهد شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز هرگونه تهدیدات خارجی مبنی بر توقف فعالیت‌های بنادر را تکذیب کرد و تأکید کرد که بندر شهید باهنر همچنان با تمام توان به فعالیت‌های بندری و تخلیه و بارگیری کالا ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: تسنیم
نظرات شما