تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

پزشکیان: اگر مرد هستید، فقط تروریست را بکُشید، چرا زن و بچه را می‌کُشید؟!

پزشکیان در انتقاد از کشتار زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها گفت: پزشکیان: می‌گویند این‌ها تروریست هستند و آن‌ها را ترور می‌کنیم؛ خب اگر مرد هستید، فقط تروریست را بکُشید، چرا زن و بچه را می‌کُشید؟!

پزشکیان: اگر مرد هستید، فقط تروریست را بکُشید، چرا زن و بچه را می‌کُشید؟!

رویداد۲۴| مسعود پزشکیان امروز یکشنبه _ ۲۹ مهر ماه_ با حضور در آیین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که صهیونیست‌ها زن وکودک را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کرده و مدارس و مجامع عمومی را می‌زنند، برای اینکه می‌خواهند یک نفر را ترور کنند. بعد از حقوق بشر صحبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: کدام وجدان بیداری این را می‌پذیرد که چنین آدم‌هایی از انسانیت، حقوق بشر، آزادی و دموکراسی صحبت کنند؟! حالا می‌گویند این‌ها تروریست هستند. اگر تو مردی تروریست را بکش. تو می‌گویی تروریست است. از سرزمین خود آن‌ها را بیرون کرده و خانه و کاشانه آن‌ها را ویران کرده‌اند، بعد می‌گویند تروریست هستید. چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟

وی در ادامه با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها در حال کشتار هستند و جهان نیز در حال تماشای آنان است، گفت: وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و بعد مدعی می‌شوند که این‌ها تروریست هستند و ما با تروریست‌ها می‌جنگیم. تعداد آدم‌هایی که این‌ها کشتند و تعداد ترور‌هایی که آمریکا و دار و دسته آن رسما در منطقه انجام داده است، کدام یک با این تهمتی که به دیگران در خصوص تروریست بودن می‌بندند قابل قیاس است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نظرات شما