تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن آسیا به طور رسمی آغاز شد

هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا عصر امروز پنجشنبه به طور رسمی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به طور رسمی آغاز شد.

رویداد۲۴-هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا عصر امروز پنجشنبه به طور رسمی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به طور رسمی آغاز شد. در این مراسم که ساعت 16 در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد،«مجید کیهانی» رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در این مراسم ایران را کشوری بزرگ خواند و از اینکه فدراسیون متبوعش توانسته میزبانی این رقابت ها را در سال 2018 برعهده داشته باشد، ابراز خرسندی کرد.
کیهانی در ادامه ضمن خوشآمد مجدد به رییسان، ورزشکاران و مربیان، فدراسیون دوو میدانی کشورهای آسیایی که در این رقابت ها شرکت کردند را به شروع یک رقابت خوب دعوت کرد.
در ادامه «دهلان الحمد» رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا با ابراز خرسندی از میزبانی ایران در هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی آسیا گفت: ایران برای سومین بار است که میزبانی این رقابت ها را برعهده می گیرد.
وی اظهار داشت: برای تمامی ورزشکارانی که در این دوره از رقابت ها به میدان می روند آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شاهد برگزاری رقابت های با کیفیتی در ایران باشیم.
در ادامه فیلمی از برگزاری دوره های قبلی این رقابت ها برای حضار به نمایش گذاشته شد و پس از آن تیم های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه و خبرنگاران و هواداران رژه رفتند.
هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روزهای 12 تا 14 بهمن ماه با حضور 360 ورزشکار از 22 کشور در سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان