تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵

3 کشته و یک مجروح در برخورد سه دستگاه خودرو در زنجان

رویداد24- رئیس پلیس راه استان از وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در اتوبان " زنجان – تبریز " خبر داد و گفت : در این حادثه دلخراش سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ "علي اصغر شير محمدي " اظهار داشت: ماموران پليس راه اتوبان "زنجان-تبريز" از برخورد سه دستگاه خودرو در كيلومتر 69 ،لاين شمالي اتوبان " زنجان- تبريز " مطلع و فورا به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: ماموران با حضور در محل با صحنه دلخراشي مواجه كه در اين حادثه يك دستگاه كاميون ولوو با يك دستگاه وانت نيسان كه در حاشيه جاده توقف كرده بود برخورد و يك دستگاه كاميون بنز، نيز با كاميون ولوو برخورد كرده بود .

رئيس پليس راه استان زنجان با اعلام اينكه اين حادثه باعث آتش سوزي شده و كاميون ها در آتش سوخته بودند گفت :در اين حادثه سه نفر كشته و يك نفر مجروح شد.

شير محمدي در ادامه بيان داشت: كارشناسان پليس راه، در بررسي هاي اوليه علت اين حادثه را "عدم توجه به جلو راننده كاميون ولوو ناشي از خستگي و خواب آلودگي" اعلام كرده اند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: همچنين در حادثه ديگر كه روز گذشته در محور"دندي- زنجان" به وقوع پيوست، يك دستگاه آمبولانس به علت تجاوز به چپ با يك دستگاه سواري پژو 405 برخورد كه در اثر اين حادثه، راننده و سرنشين پژو 405جان خود را از دست دادند.

رئيس پليس راه استان زنجان با تاكيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از رانندگان خواست با احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي از بروز چنين حوادث تلخي پيشگيري كنند.
نظرات شما
پیشخوان