تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
اختصاصی رویداد۲۴؛

تجمع تشکل‌های تندرو علیه رییس دانشگاه ملایر

جمعی از دانشجویان ملایر در اعتراض و در دفاع از رییس دانشگاه در دو گروه تجمع برگزار کردند.
نقشه دانشجویان تندروی دانشگاه ملایر برای کتک زدن رئیس دانشگاه ناکام ماند


رویداد۲۴ یکی از دانشجویان دانشگاه ملایر به رویداد۲۴ گفت: چند روز قبل خبری منتشر شد که هفت نفر در ملایر بازداشت شدند که ظاهرا 5 نفر دانشجو بودند و دلیل بازداشت آنها مصرف مشروبات الکلی و مسائل اخلاقی عنوان شده بود. اما تشکل‌های اصولگرای دانشگاه ملایر این جمع‌بندی را داشتند که رئیس دانشگاه مقصر وضعیت نامطلوب فرهنگی در دانشگاه است و علیه وی تجمع برگزار کردند و شعارهایی مثل مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

وی گفت: در هفته‌های گذشته از یک طرف لیست نزدیک به تشکیلات دانشجویان اصلاح‌طلب در انتخابات شورای صنفی برنده شد که این نیروها معتقد بودند رای‌گیری مخدوش بوده است در صورتی که رای‌گیری الکترونیکی بود و اصلا امکان تقلب وجود نداشت و امکان دسترسی به همه آرا هنوز هم است. از طرف دیگر تشکل «انجمن فرهنگ و سیاست» که نزدیک به اصلاح طلبان است به عنوان بزرگترین تشکل دانشگاه معرفی شد و قرار شد جایگزین تشکل‌های اصولگرا در شورای فرهنگی دانشگاه شوند که این مسائل مورد اعتراض دانشجویان تندرو قرار گرفت.

این دانشجو افزود: روز یک شنبه وقتی رئیس دانشگاه قصد خروج از دانشگاه را داشت دانشجویان تندرو علیه ایشان شعار دادند و قصد حمله به ایشان را داشتند که با اعتراض دانشجویان اصلاح طلب مواجه شدند.

وی گفت: دکتر ملکی رئیس فعلی دانشگاه ملایر سومین رئیس دانشگاه از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید است چرا که هر کس که آمده، چون از دوستان اینها نبوده با او مخالفت کردند. حالا هم همان برنامه‌ها را برای نفرات قبلی هم اجرا کردند. دیشب هم به حراست مرکزی وزارت علوم تذکر دادیم که اینها قصد برخورد با رئیس دانشگاه را دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
سادات
|
Netherlands
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
1
0
چیزی نمیدونین چرت و پرت منتشر نکنین
پاسخ ها
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
راست میگه منم دیروز اونجا بودم! چون مخالف میل شماست چرته
تو انتخابات رای نیاوردن دنبال بهانه بودن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
خوب چرا به اعتراضاتشون رسیدگی نمیکنن؟ چرا این اصلاح طلبان همیشه فکرمیکنن درست میگن؟ اصلا اگر انتخابات هم ابطال بشود و دوباره برگزار شود برای شما که مشکلی ندارد خب همه اون افراد هستن اگر راست میگید تن به قانون بدید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
انتخابات تشکل اصلاح طلبان کاملا تغلبی بود فیلم دوربین های حراست هم دقیقا این ماجرا را نشان میدهد.
الان هم که لو رفتند از برگزاری مجدد انتخابات سر باز می زنند چون بار دوم زیر ذره بین هستنر و توان تغلب ندارند.
دانشجو قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
من از دانشجویان قدیمی این دانشگاه هستم رئیس قبلی این دانشگاه دکتر عمانی بودن و واقعا از هر لحاظ عالی بودن و بعد از روی کار آمدن روحانی از همون اول مطمئن بودیم این دانشگاه دیگه اون دانشگاهی نمیشه که ما ازش لذت میبردیم
نظرات شما
پیشخوان