تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

انتقاد اینستاگرامی وزیر کشور از گشت نامحسوس

رویداد24- رحمانی فضلی، وزیر کشور با انتقاد از گشت نامحسوس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

طرح موضوع گشت‌ نامحسوس از نظر ما باید با تدابیر مشخصی صورت می گرفت لذا قرار است به زودی این طرح به وزارت کشور ارجاع داده شود که پس از بررسی آن نتیجه را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 ما معتقدیم که اگر مردم در این طرح مشارکت نداشته باشند با شکست مواجه می‌شود از این رو معتقدیم با دقت و درایت نظر باید نسبت به اجرای این طرح وارد عمل شویم در غیر این صورت نیروی انتظامی آسیب بسیاری را متحمل خواهد شد.

عوامل خدوم و زحمتکش و ایثارگر نیروی انتظامی با فعالیت شبانه روزی خود حافظ امنیت شهروندان هستند، همین امنیت مرزهای ما مرهون زحمات نیروی انتظامی است که جای قدردانی دارد.
 امنیت اجتماعی مقوله ای بسیار مهم و موضوعی بین بخشی است که دستگاه های مختلف از جمله صدا و سیما، دانشگاه ها،‌ حوزه های علمیه، آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی و قوه قضائیه در آن دخالت دارند و معتقدیم امنیت اجتماعی یکی از ضرورت های آزادی های سیاسی و اجتماعی است.
 طبق گزارشی که معاونت محترم امورزنان و خانواده رئیس جمهور در هیات دولت ارائه دادند امنیت اجتماعی از مطالبات اصلی #بانوان در کشور است.

به هر حال نوع بیان و نوع توضیح این طرح مناسب نبود و در اینجا نیروی انتظامی مظلوم واقع شد و در برخی جاها در حقش اجحاف شد.

از فرمانده ناجا خواستم این طرح را حتماً به شورای اجتماعی و شورای امنیت کشور ارجاع بدهد.

انتقاد اینستاگرامی ویزر کشور از انقاد گشت نامحسوس

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان