تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
حداد عادل:

مستندات دخالت دولت در نتایج انتخابات را منتشر می‌کنیم/بخشی از مستندات به دولت ارائه شده است

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت که مستندات دخالت دولت در انتخابات را منتشر خواهند کرد.

رویداد24-غلامعلی حدادعادل سر لیست اصولگرایان تهران در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «تحریر توحید» حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص اتهام به دولت مبنی بر دست بردن در نتایج انتخابات دور اول و اینکه چطور بدون ارائه مستندات چنین ادعایی از سوی وی مطرح شده است، گفت: مستنداتی داریم که قرار است منتشر شود . 

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: بخشی از این مستندات به دولت ارایه شده که در حال پیگیری آن هستیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
1
زحمت ما میداری و عرض خود می بری با این حرفا! البته کسی که ادعای ریاست جمهوری داشته باشه و نفر 31م بشه اونهم در رقابت با افراد درجه 3 و ناشناخته یک طیف حق داره اینجوری سروصدا کنه!! بهتره شما از این به بعد از حوزه برره اعلام نمایندگی کنی چون با این حرفا اگر دوره های بعد هم رای نیاری خیلی ناجور میشه دیگه حتی پایداری چیا هم تره برای حرفات خورد نمی کنن. از ما گفتن بود ای کسی که 31م شدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
0
آقای حداد زمانی که نماینده بودی نمی توانستی اسناد تخلفات و عدم اجرای قوانین دولت احمدی نژاد را منتشر کنی؟ شریک تمامی مصیبت هایی که بر این ملت توسط بدترین دولت طول تاریخ این مملکت هستی! دست مردم تهران درد نکنه که ردت کردند تمام ایران تو و افراد دور و برت را رد کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
حداد عادل پاشو برو سراغ کار وزندگیت دیگه بس کن بگذار 4نفر دیگه بیایند خدمت کنند خیلی بده که فاصل عمرادم ومسؤلیتش مرگش باشد چند روزی فکر کن ببین در شرایط بدتر از حالا چه واکنش ها وخاصیت هایی داشته ای وحالا دنبال چی هستی
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان