تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

مخالفان ورود شرکت‌های خارجی، در برابر سخنان ولایتی سکوت کرده‌اند/ بی‌اعتنایی دلواپسان به توافق نفت در برابر غذا حیرت‌انگیز است

نماینده تهران تاکید کرد: آقای ولایتی در حالی با افتخار از توافق پنجاه میلیاردی با روسیه خبر می‌دهد که روس‌ها صراحتا اعلام می‌کنند در برابر خرید نفت، می‌توانند کالای روسی و غذا به ایران بدهند.

رویداد۲۴-نماینده تهران تاکید کرد: آقای ولایتی در حالی با افتخار از توافق پنجاه میلیاردی با روسیه خبر می‌دهد که روس‌ها صراحتا اعلام می‌کنند در برابر خرید نفت، می‌توانند کالای روسی و غذا به ایران بدهند.محمدرضا بادامچی نماینده تهران در توییتر خود نوشت:

«آقای ولایتی در حالی با افتخار از توافق پنجاه میلیاردی با روسیه خبر می‌دهد که روس‌ها صراحتا اعلام می‌کنند در برابر خرید نفت، می‌توانند کالای روسی و غذا به ایران بدهند. تلخ‌تر از این اظهارات، بی‌اعتنایی دلواپسان به این توافق حیرت‌انگیز است.

از کسانی که به سفارت حمله می‌کنند، طومار پهن می‌کنند، نماد برجام را آتش می‌زنند و صالحی را بتن می‌کنند، خبری نیست گویا نگرانی‌ها درباره استقلال رفع شده و مخالفان ورود شرکت‌های خارجی، در برابر سخنان آقای ولایتی سکوت کرده‌اند و دغدغه فرزندان بیکار و تحصیلکرده را ندارند.»

photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۶_۱۶-۱۱-۵۴

photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۶_۱۶-۱۱-۲۷

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان