تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

مدیر تیم ملی دوچرخه سواری: بخت با رکابزنان ایران یار نبود

«محسن سلگی» مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری ایران، گفت: خراب شدن دوچرخه نمایندگان ایران در حین برگزاری رقابت ها، مانع رسیدن آنان به مدال شد و باید بگویم بخت با ما یار نبود.
مدیر تیم ملی دوچرخه سواری: بخت با رکابزنان ایران یار نبود
  رویداد۲۴ سلگی امروز (سه شنبه 30 مرداد ماه) کسب عنوان های چهارمی و پنجمی رکابزنان ایران در ماده کوهستان را چیزی برخلاف پیش بینی های انجام شده برای بازی های آسیایی عنوان کرد و افزود:اگر دوچرخه ورزشکاران دچار پنچری یا بریدگی زنجیر چرخ نمی شد ما دو مدال داشتیم و سهمی از مدال کاروان ایران به نام دوچرخه سواران ثبت می شد.
وی ادامه داد: هرچند عملکرد «پرتو آذر» رضایت بخش بود، اما پاره شدن زنجیر چرخ این ورزشکار عین بدشانسی بود که البته با اراده و غیرت توانست به مسیر مسابقه برگردد و در نهایت ناباوری عنوان چهارمی را کسب کند.
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که چرا دوچرخه ذخیره جایگزین دوچرخه معیوب نشد نیز توضیح داد: متاسفانه قانون این ماده متفاوت از سایر مواد است و رکابزن حق تعویض دوچرخه خود را ندارد و بر این اساس دو تعمیرگاه در طول مسیر درنظر گرفته می شود تا ورزشکاران از آنها استفاده کنند. حال هر چه فاصله ورزشکار از تعمیرگاه دور باشد زمان بیشتری از دست می دهد.
سلگی گفت: درمجموع ما باید نتایج بهتری می گرفتیم، اما متاسفانه بخت با ما یار نبود.
«فراز شکری» و «محمد پورشریف» رکابزنان ایران نیزدر ادامه بازی های آسیایی 2018 اندونزی به مقام های چهارم و پنجم رشته ماده کراس در رشته دوچرخه سواری بسنده کردند و «فرانک پرتو آذر» در دوچرخه سواری دختران به مقام چهارم رسید.
کاروان ورزشی ایران تاکنون چهار طلا و سه نقره و سه برنز کسب کرده است.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد ماه آغاز شده است و 11 شهریور ماه با معرفی برترین نفرات به کار خود پایان خواهد داد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان