تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

نتایج انتخابات تبریز تغییر نکرده است

رویداد۲۴-رییس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی، مطالب منتشره در برخی رسانه ها و فضای مجازی، مبنی بر تغییر جایگاه دو نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را تکذیب کرد.
عباسعلی اسدی روز پنجشنبه با تکذیب آمار منتشره در زمینه تغییر جایگاه نفر چهارم و پنجم از نامزدهای دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه گفت: اشخاص و رسانه هایی که در فضای مجازی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، اقدام به انتشار هرگونه مطلبی بدون اعلام مراجع رسمی کرده اند به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی، انتشار پیام های کذب و بی منبع این افراد را مصداق مخدوش کردن اذهان عمومی دانست و گفت: بررسی های لازم توسط شورای نگهبان در حال انجام است و هر گونه خبری در خصوص نتایج بازشماری، تنها از طریق هیات نظارت بر انتخابات (شورای نگهبان) اطلاع رسانی می شود.
اسدی همچنین در مورد زمان اعلام نتایج بازشماری صندوق های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: زمان دقیقی را نمی توانم اعلام کنم و شورای نگهبان در حال بررسی موضوع است.
سه نامزد راه نیافته به مجلس دهم از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند که تنها بازشماری مجدد تعدادی از صندوق های رای برای بررسی آرای نفر پنجم این حوزه مورد موافقت هئیت نظارت قرار گرفت.
حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر دارای شش نامزد در مجلس شورای اسلامی است که تکلیف دو نامزد در دور نخست انتخابات مجلس دهم مشخص شد.
انتخابات دور دوم مجلس دهم در تاریخ 10 اردیبشهت سال جاری در شش حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: نتایج ، انتخابات ، تبریز ، آمار
نظرات شما
پیشخوان