تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸

واکنش وزارت ورزش به اقدام مربی کشتی در آذربایجان غربی

رییس اداره ورزش و جوانان نقده گفت: در پی شکستن گوش ۶ کشتی‌گیر نوجوان توسط مربی، فعالیت رییس هیات و مربی خاطی اهل این شهرستان تا اعلام رای کمیته انضباطی به حالت تعلیق در آمد.

شکستن گوش کشتی گیران

رویداد۲۴ «نوروز علیمردان» گفته اقدام مربی کشتی در استان آذربایجان غربی از ابتدا مورد پیگیری قرار گرفت اما از آذربایجان غربی پاسخ مناسبی دریافت نشد. پیگیری این موضوع با مراجعه والدین و کشتی‌گیران آسیب‌دیده نزد امام جمعه شهرستان قوت بیشتری گرفت و مشخص شد که طی چند روز گذشته گزارش ارایه شده توسط رییس کشتی این شهرستان صحت نداشت و وضعیت محل آسیب‌دیده برخی از این ورزشکاران حاد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت رییس هیات کشتی در آن منطقه به دلیل سهل‌انگاری و مخفی کردن واقعیت و مربی خاطی به دلیل انجام چنین حرکت غیرورزشی و غیر انسانی در حال تعلیق است. او ضمن عذرخواهی از ورزشکاران آسیب دیده و والدین آنان گفت: بدون شک حق به حق دار خواهد رسید و با حمایت همه جانبه مسوولان ورزش استان و کشور اجازه تضییع حق و حقوق آنان داده نمی‌شود.

همچنین «حمید بنی‌تمیم» سرپرست فدراسیون کشتی در خبری که این فدراسیون منتشر کرده است، گفت: «جواد نورمحمدی» دبیر کمیته امور استان‌های به نمایندگی از فدراسیون موضوع را پیگیری کرد و در نهایت از سوی هیات کشتی آذربایجان غربی مربی متخلف از فعالیت در کلیه سالن‌های ورزشی منع و به کمیته انضباطی استان دعوت شده است.

برچسب ها: آذربایجان غربی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان