تاریخ انتشار: ۰۲:۳۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

روزنامه‌ بهار توقیف شد+توضیح مدیر مسوول

مدیر مسوول روزنامه‌ی بهار تایید کرد که این روزنامه توقیف شده و فردا منتشر نمی‌شود.

منصور قنواتی در گفت‌وگو با انصاف نیوز، با تایید خبر توقیف این روزنامه که خبرگزاری میزان آن را منتشر کرده است، گفت: از چاپخانه خبر دادند که روزنامه به دستور دادستانی توقیف شده است. فردا برای اطلاع از علت توقیف به دادستانی مراجعه می‌کنم. قنواتی با اشاره به فضاسازی هفته‌ی گذشته‌ی بخشی از تحریریه‌ی سابق این روزنامه در رسانه‌های مخالف اصلاحات، گفت: اگر هم مطلبی بوده که در انتشار آن دچار کوتاهی شده‌ایم، اما من ریشه‌‌ی وضعیت پیش آمده را بیشتر رفتار کسانی می‌دانم که ادعای همراهی با اصلاحات را داشتند و متاسفانه علیه روزنامه فضا سازی کردند و سوژه‌ی بسیار مناسبی در رسانه‌های افراطی جناح راست قراهم آوردند که هجمه‌ی شدیدی را علیه مدیریت روزنامه ایجاد کرد.

وی گفت: طی این دو سه روز با حداقل نیرو و در حالی که در صدد جذب نیروهای جایگزین بودیم روزنامه را منتشر می‌کردیم. قنواتی در پایان گفت: امیدوارم با همکاری و حسن نظر مقامات محترم قضایی مشکل پیش آمده برطرف شود و روزنامه‌ی بهار مجددا طی روزهای آینده امکان ادامه‌ی فعالیت خود را پیدا کند.

خبر خبرگزاری میزان
«یک منبع آگاه قضایی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی میزان گفت: روزنامه بهار به اتهام تبلیغ علیه نظام و انتشار مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد می‌کند، توقیف شد. ابن روزنامه از فردا (یکشنبه) حق انتشار ندارد. پرونده اتهام در دادسرای فرهنگ و رسانه رسیدگی می‌شود».

برچسب ها: روزنامه
نظرات شما
پیشخوان