تاریخ انتشار: ۰۱:۵۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

تلاش فراکسیون ورزش مجلس برای تأمین اعتبار هدایای قهرمانان ورزشی

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه زمینه‌سازی برای مدال‌آوری، مهمتر از وعده اهدای جوایز است، گفت: درجلسات آتی فراکسیون ورزش حتما نسبت به بررسی وضع قانونی در خصوص تقدیر از ورزشکاران قهرمان اقدام خواهد شد.
رویداد۲۴-  محمد عزیزی  با بیان اینکه باید از ورزشکاران در عرصه ورزش‌های قهرمانی حمایت همه جانبه انجام شود، گفت: ورزشکاران برای حضور قدرتمند در میدان‌های ورزشی بین المللی نیازمند آمادگی جسمی و روحی هستند و این امر نیز با برنامه‌ریزی از سوی مسئولان محقق می‌شود.

نماینده ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه نباید صرفا در زمان برگزاری مسابقاتی مانند المپیک اقدام به ایجاد شور و شوق در راستای پرداخت هدایا کنیم، اظهار کرد: بسیاری از ورزشکاران نیازمند بستر مناسب جهت کسب قهرمانی هستند و این موضوع شامل دستیابی به امکانات مناسب، اعزام به اردو، برنامه‌ریزی مستمر و غیره می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به صورت قانونی الزامی برای تقدیر از قهرمانان وجود داشته باشد، تصریح کرد: در جلسات آتی فراکسیون ورزش مجلس دهم حتما نسبت به بررسی وضع قانونی در خصوص تقدیر و تجلیل از ورزشکاران قهرمان اقدام خواهد شد تا مسئولان دیگر نگران تامین اعتبار این مهم نباشند و دغدغه پرداخت هدایا نیز برای ورزشکاران ایجاد نشود.

عزیزی با اشاره به اینکه عملکرد وزارت ورزش و جوانان نسبت به شرایط مناسب بوده است، ادامه داد: البته ممکن است در برخی از اوقات اقدام و خدمت مطلوب ارائه نشده باشد ولی شرایط کلی عرصه ورزش مناسب است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: باید حضور ورزشکاران در عرصه ورزش قهرمانی به عنوان یک شغل محسوب شود تا ورزشکاران دچار دغدغه تامین مالی خانواده‌های خود نشوند و بتوانند با تمام تلاش افتخارآفرینی کنند.

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های ورزشی نیاز اصلی جامعه ورزشی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اعضا فراکسیون ورزش مجلس دهم از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمت به جامعه ورزشی کشور دریغ نمی‌کنند.


منبع: برنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان