تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
واکنش محمدمهدی تندگویان، عضو شورای شهر به ماجرای بیلبوردهای جنجالی در تهران:

اگر این اقدامات انتخاباتی باشد، ابلهانه است / این کارها به رئیس جمهور شدن کمکی نمی کند

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران به ماجرای جنجالی بیلبوردهای نصب شده توسط شهرداری در سطح تهران واکنش نشان داد.
رویداد۲۴-عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران به ماجرای جنجالی بیلبوردهای نصب شده توسط شهرداری در سطح تهران واکنش نشان داد.

محمد مهدی تندگویان داشت: ما از قبل  ما با شهرداری سر این موضوعات بحث داشتیم و داریم. موضوع این است که شهرداری متولی فرهنگ نیست و این ضعف است .

وی تاکید کرد: مگر شهرداری متولی بحث فرهنگی است که دست به اقدامات می زند؟ نهادهای دیگری هستند که آنها متولی بحث فرهنگ هستند، مثل سازمان تبلیغات و اگر قرار است کاری انجام بشود باید از کانال آنها انجام بشود حتی اگر آنها بیلبوردها را می زدند و از شهرداری کمک می گرفتند باز موضوع فرق می کرد.

تندگویان ادامه داد: اینکه شهرداری در هر موضوعی ورود کند جالب نیست، چراکه جایگاه خود را در جامعه از دست می دهد.

تندگویان تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری، سازمانی است که بخشی از فرهنگ شهری را پوشش می دهد، در ضمن ماموریتی که دارد از جای دیگری بهش ابلاغ می شود و زیر نظر شهرداری نیست.

این عضو شورای شهر افزود: اگر سازمان فرهنگی هنری یا سازمان تبلیغات یا نهادهای دیگری بخواهند در بحت فرهنگ سازی ورود کنند ایراد ندارد ولی اصالتا با این موضوع که شهرداری بخواهد ورود مستقیم کند مخالف هستیم. شهرداری در حوزه حقوق شهروندی رسالت دارد که باید اطلاع رسانی کند .

تندگویان در پاسخ به این سئوال که آیا اقدامات شهرداری تهران انتخاباتی است یا خیر؟ گفت: به نظر من اگر باشد ابلهانه است، چون این موضوعات هیچ کمکی به رئیس جمهور شدن نخواهد کرد.

تندگویان ادامه داد: حوزه فرهنگی مناسبی در شهرداری وجود ندارد و چندین بار هم در شورا این مسئله نقد شد. این مدیریت یکپارچه نیست و تبعات خاص خودش را دارد.

منبع:انتخاب

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سازمان زیباسازی کار خودش را می کند، معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری هم همینطور. خب این تداخل به وجود می آورد.
نظرات شما
پیشخوان