تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیمقدار :«فیش‌های حقوقی» موجب فراموشی مشکلات اصلی کشور می‌شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «برخی رسانه‌ها از موضوعات شبیه به فیش های حقوقی، سوء استفاده کرده و قصد تخریب دولت تلاشگر تدبیر و امید را دارند» گفت: در برخی موارد حتی طرح مسائل اینچنینی، باعث فراموشی مشکلات اصلی کشور همچون بیکاری و مشکلات اجتماعی می‌شود.
رویداد۲۴-نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «برخی رسانه‌ها از موضوعات شبیه به فیش های حقوقی، سوء استفاده کرده و قصد تخریب دولت تلاشگر تدبیر و امید را دارند» گفت: در برخی موارد حتی طرح مسائل اینچنینی، باعث فراموشی مشکلات اصلی کشور همچون بیکاری و مشکلات اجتماعی می‌شود.

شهاب‌الدین بیمقدار  با اشاره به انتشار فیش حقوقی برخی از مسئولان توسط بعضی رسانه‌ها گفت: متاسفانه بنای حقوق‌های نجومی در دولت نهم و دهم گذاشته شد. در زمان دولت اصلاحات، موردی از این موارد وجود نداشت؛ چرا که رییس دولت نسبت به حق الناس و مسائل مالی، حساسیت ویژه‌ای داشت. به نظر بنده، دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و آنچنان که باید و شاید با متخلفین برخورد نکرده‌اند.

وی گفت: بر اساس قوانین موجود، حداکثر حقوق بدون احتساب برخی مزایا و اضافه‌کاری، هفت برابر حداقل حقوق تعیین شده توسط دستگاه‌های مربوطه است.

وی در مورد میزان مزایای قانونی دریافتی مسئولان نیز تصریح کرد: بر اساس قانون خدمات کشوری نیز تمامی موارد مربوط به این موضوع مشخص شده است.

این نماینده مجلس گفت: از رویکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای برخورد قانونی با مدیران متخلف تقدیر  کرده و بر لزوم استمرار این اقدام تاکید دارم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
یکی از مشکلات اصلی کشور همین دزدی ها است.
نظرات شما
پیشخوان