تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰

4 نکته‌ مهمی که هر مسافری قبل از سفر به شمال باید بدانید

سفر همیشه با لذت و هیجان همراه بوده است. اما برای همه ما بارها و بارها اتفاق افتاده که با دلی سرشار از شوق و ذوق راهی سفر شده‌ایم اما مشکلاتی که در طول سفر برایمان پیش آمده، سفر را به کام خودمان و همراهانمان تلخ کرده است.

اجاره ویلا در رامسر

رویداد۲۴ سفر همیشه با لذت و هیجان همراه بوده است. اما برای همه ما بارها و بارها اتفاق افتاده که با دلی سرشار از شوق و ذوق راهی سفر شده‌ایم اما مشکلاتی که در طول سفر برایمان پیش آمده، سفر را به کام خودمان و همراهانمان تلخ کرده است. مخصوصاً سفر به شهرهای شمالی که همه ساله میزبان تعداد بالایی از مسافرین می‌باشد ما را با مشکلات بیشتری رو در رو خواهد کرد.

اما دانستن نکاتی هر چند کوچک می‌تواند از پیش آمدن این مشکلات ریز و درشت جلوگیری کرده و سفر را برایمان لذت‌بخش‌تر از همیشه کند. اگر شما هم از آن دسته از مسافرانی هستید که سفری بی دغدغه برایتان تبدیل به یک چالش و خواسته شده در ادامه با ما همراه باشید تا با دانستن این نکات قبل از شروع سفر تجربه بی نظیری را در سفرهای بعدی‌تان تجربه نمایید.

1-قبل از اینکه به جاده بزنید مقصد نهایی خود را انتخاب کنید

قصد سفر به هر شهر شمالی را که داشته باشید از آستارا به عنوان غربی‌ترین شهر شمالی گرفته تا مراوه‌تپه گرگان در شرقی‌ترین بخش شمالی کشور با طبیعت بکر و زیبایی مواجه خواهید شد که شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد. اما وقتی صحبت از سفر به شمال پیش می­آید منظورمان کدام شهر شمالی و کدام استان است؟

انتخاب مقصد نهایی از مهم‌ترین و البته از سخت‌ترین کارهایی است که لازم است قبل از اینکه شروع به بستن چمدان خود کنید باید راجع به آن تصمیم بگیرید. انتخاب مقصد حتی روی انتخاب نوع وسیله نقلیه، اجاره سوئیت و یا اجاره ویلا در شمال و بسیاری از دیگر تصمیم‌های شما تأثیر بسزایی دارد. هر شهری را که برای سفر خود انتخاب کرده‌اید به تصمیم خود شک نکنید. همه شهرهای سرزمین سرسبز شمالی دارای جذابیت‌ها و طبیعت فوق‌العاده بکری هستند که هر یک به نوبه خود می‌توانند از بهترین تصمیم‌ها برای انتخاب مقصد سفر باشند.

2-از کیلومترها دورتر اقامتگاه خود را رزرو کنید.

اجاره ویلا در نوشهر

حالا که مقصد سفر خود را انتخاب کرده‌اید اجاره ویلا و سوئیت از مهم‌ترین کارهایی است که قبل از سفرتان می‌بایست انجام دهید. مخصوصاً اگر شهرهای شلوغ و پر مسافری مانند رامسر را برای سفرتان انتخاب کرده باشید. برای اجاره ویلا در رامسر چند روز قبل از شروع سفر اقدام به رزرو نمایید و آن را به روزهای آخر موکول نکنید، هیچ بعید نیست در شهر پر مسافری مانند رامسر با جمله ظرفیت تکمیل مواجه شده و نتوانید مکان مناسبی را برای اقامت خود پیدا کنید.

امروزه پای تکنولوژی حتی به سفر و گردشگری هم باز شده و دیگر برای اجاره ویلا نیازی نیست تا به مقصد رسیده و پس از ساعت‌ها وقت تلف کردن به صورت حضوری اقدام به اجاره ویلا کنید. وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که امکان مشاهده عکس و اطلاعات تمامی ویلاهای موجود در شهر مقصد را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند و شما می‌توانید از کیلومترها دورتر و تنها با چند کلیک ساده اقدام به رزرو آنلاین اقامتگاه مناسب خود کنید. «لیدوماتریپ» یکی از این وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه است که اعتبار بالایی دارد و تاکنون نیاز اقامتی بسیاری از ایرانی ها در سراسر کشور را رفع کرده است.

3-قبل از سفر با جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد آشنا شوید.

آشنا بودن با جاذبه‌های گردشگری هر شهری این فرصت را به وجود می‌آورد تا بتوانید برنامه ریزی دقیق‌تری برای سفرتان داشته باشید و تک‌تک لحظات سفر خود را به بهترین نحو بگذرانید. شمال فقط در دریا و جنگلش خلاصه نشده، جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیز و تفریحات مهیج و فراوانی در این سفر انتظار شما را می‌کشد.

 بعد از آشنایی با جاذبه های گردشگری چالوس، می توانید آن دسته از جاذبه هایی که برایتان جذابیت بیشتری دارد را لیست کنید و سپس در وبسایت لیدوماتریپ، در نزدیکی آن جاذبه ها اقامتگاه رزرو کنید و اجاره ویلا در چالوس را انجام دهید. این کار علاوه بر اینکه از هزینه های حمل و نقل شما کم می کند، زمان شما را نیز برای لذت بیشتر از سفر، ذخیره می کند. چه چیزی بهتر از اینکه فاصله اتان از تله کابین نمک آبرود و چالوس که یک منطقه تفریحی و جنگلی است تا اقامتگاه شما، به فاصله یک پیاده روی کوتاه باشد.

4-از چشیدن طعم غذاهای محلی غافل نشوید.

یک سفر خاطره‌انگیز به شمال با چشیدن طعم غذاهای لذیذ و متنوع شمالی تکمیل می‌شود. غذاهای متنوع و بی نظیری که هر یک طعم متفاوت و شگفت انگیزی داشته و به خوبی ما را با فرهنگ غذایی این منطقه آشنا می‌کند. سفره رنگارنگی که با تازه‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی تهیه شده و کافی است تا یکبار طعم آن را بچشید تا تبدیل به مشتری همیشگی غذاهای شمالی شوید.

هر شهر شمالی غذاهای مختص خود را داشته و می‌توانید در رستوران‌های سنتی شهر این غذاهای بومی و محلی را با بهترین کیفیت پیدا کرده و نوش جان نمایید. حتی در سفر به شهر ییلاقی مانند ماسال می‌توانید با اجاره ویلا در ماسال بدون دغدغه از بابت محل اقامت فقط و فقط مشغول خوش گذرانی و شکم گردی در ماسال شوید و تجربه بی نظیر و متفاوتی را از سفرتان داشته باشید.

با لیدوماتریپ اجاره ویلا در شمال دیگر دردسر سابق را ندارد!

اجاره ویلا در چالوس

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال حتی سفر کردن هم بسیار آسان‌تر شده و دیگر خبری از مشکلات فراوانی که در سفر با آن‌ها دست به گریبان بودیم خبری نیست. این بار هم تکنولوژی به کمک ما آمده و پیدا کردن اقامتگاه مناسب را که از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است را به آسانی حل کرده است.

 وب‌سایت‌های مختلفی که در زمینه رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اقامتگاه و هتل، معرفی جاذبه‌های گردشگری و ... فعال هستند خیال ما را از هر بابتی آسوده کرده‌اند و سفری بی دغدغه را برایمان به وجود آورده‌اند.

یکی از کاربردی‌ترین وب‌سایت‌ها که هر اهل سفری لازم است آن را بشناسد «لیدوماتریپ» است. لیدوما سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بوده و با سابقه بالایی که در این زمینه دارد توانسته خدمات مناسبی را به مسافرین ارائه دهد، اعتماد مسافرین را به خود جلب کند  و خود را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو آنلاین اقامتگاه کند.

کافیست تا قبل از سفرتان از طریق نشانیwww.lidomatrip.com  وارد وب­سایت لیدوماتریپ شده و یا کلمه لیدوماتریپ را در گوگل سرچ کنید. حالا که وارد سایت شده‌اید کافیست تا شهر مقصد خود را جستجو کرده تا تنوع بالایی از انواع اقامتگاه‌ها از جمله ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی را در شهر مقصد خود مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه عکس و اطلاعات هر یک از اقامتگاه‌ها درخواست رزرو خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کرده و خیالتان را از بابت پیدا کردن اقامتگاهی مناسب راحت کنید.

به طور مثال اگر قصد سفر به شهر نوشهر را دارید و به دنبال اجاره ویلا در نوشهر هستید با مراجعه به این وب­سایت می‌توانید تمامی اقامتگاه‌های موجود در این شهر را مشاهده کرده و با مشاهده عکس‌ها و جزئیات اطلاعات هر یک و مقایسه اقامتگاه‌ها با یکدیگر مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کرده و در بستری امن و آسان و تنها با چند کلیک اقامتگاه خود را رزرو نمایید. همچنین برای به دست آوردن اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانید با شماره  9070021-021تماس گرفته و با واحد پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها: سفر ، ویلا ، گردشگری
نظرات شما
پیشخوان