تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نامه به رئیس‌جمهوری برای آزادی بهنام چگینی

جمعی از فعال سیاسی و فرهنگی در استان مرکزی در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواهان آزادی بهنام چگینی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب شدند.
رویداد۲۴- جمعی از فعال سیاسی و فرهنگی در استان مرکزی در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواهان آزادی بهنام چگینی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب شدند.

به گزارش رویداد۲۴، به فاصله کمی پس از سفر حسن روحانی رئیس جمهور به استان مرکزی و در آستانه برگزاری نمایشگاه مطبوعات جمعی از فعال سیاسی و فرهنگی از جمله اکثریت احزاب و شخصیت‌های اصلاح طلب استان مرکزی خواهان آزادی بهنام چگینی، روزنامه نگار، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو ارشد ستاد روحانی در استان مرکزی شدند.

نویسندگان این نامه در حالی که سه سال از محکومیت این روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب به زندان می‌گذرد، در این نامه از روحانی خواسته‌اند به وضعیت این زندانی سیاسی حامی دولت و اصلاح طلب شهر اراک رسیدگی و زمینه آزادی او را فراهم کند. بهنام چگینی قائم مقام مدیرمسول هفته نامه اصلاح طلب میلاد مرکز در استان مرکزی بود.

بهنام چگینی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو ارشد ستاد انتخاباتی حسن روحانی و نیز ستاد عارف در حالی سومین سال از حبس خود را می‌گذراند که به رغم تلاش‌های متعدد مسئولین استانی در وضعیت این روزنامه نگار در زندان تغییری ایجاد نشده است.
برچسب ها: رویداد24 ، نامه ، آزادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدنجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
پا به پای دولت شما حبس می کشد!
نظرات شما
پیشخوان