تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵

ماجرای اتو، برچسب شماره و لباس‌های پاره یک تیم‌ملی موفق

محمد ناظم الشریعه و علی صانعی در غرفه موسسه خبر در نمایشگاه مطبوعات از این گفتند که چرا این همه در مسابقات فوتسال کلمبیا گلایه داشتند.
رویداد۲۴- محمد ناظم الشریعه و علی صانعی در غرفه موسسه خبر در نمایشگاه مطبوعات از این گفتند که چرا این همه در مسابقات فوتسال کلمبیا گلایه داشتند.

 تیم ملی فوتسال ایران چندماه قبل در بازی های جهانی کلمبیا دست به کار بزرگی زد و توانست با مدال به تهران برگردد. در حین این بازی ها ، تیم ملی با مشکلات بسیاری درباره لباس مواجه بود. این قدر مشکلات شان حاد بود که بازیکنان و مربی از اینستاگرام های شان لب به گلایه گشودند. علی صانعی ، یکی از اعضای کادرفنی تیم در این باره می گوید:«واقعا بی امکانات بودیم. مسابقاتی طولانی در کشوری که خودش هم امکانات نداشت. من به مسئول تدارکات فدراسیون گفتم ما آنجا 6 بازی داریم ولی دارید 4 دست جوراب به ما می دهید. ما کمبود لباس داشتیم. آنهم لباس های بی کیفیت. من خودم یک دستگاه اتو برداشته بودم. برای خودمان شورت و تی شرت سفید اضافه برده بودیم و شماره و برچسب خریده بودیم. در طول مسابقات مدام خودم داشتم برای بچه هایی که زیاد تکل می زدند و لباس های شان پاره می شد لباس درست می کردم. ما قبل از بازی های مشکلات را گفتیم ولی کسی گوش نکرد.»

ناظم الشریعه سرمربی تیم موفق فوتسال هم درباره اینکه آیا صحیح بود بازیکنانش این قدر گلایه کنند؟ گفت:«راستش خود اقای تاج که آمد شرایط را نشانش دادم . این قدر گلایه کردم که خودش هم گفت حق با شماست. ما کمبود و فقر امکانات داشتیم. حرف نمی زدیم ، متهم به سکوت می شدیم. بچه ها هم اگرچه نباید این قدر در طول مسابقات گلایه می کردند اما دیگر چاره ای نداشتند. واقعا قبول کنید شرایط مان سخت بود. اگرچه می پذیرم که خیلی این همه گلایه حالت خوبی ندارد!»

نظرات شما
پیشخوان