تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

رسانه‌ها باید راحت‌تر و شفاف‌تر به افشای فسادها بپردازند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تاکید کرد: یکی از کارکردهای رسانه شفاف سازی است. اگر همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شفاف باشد رانت‌خواری و فساد حذف می‌شود و افرادی که به فساد ورود پیدا می‌کنند به جامعه معرفی می‌شوند.
رویداد۲۴سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تاکید کرد: یکی از کارکردهای رسانه شفاف سازی است. اگر همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شفاف باشد رانت‌خواری و فساد حذف می‌شود و افرادی که به فساد ورود پیدا می‌کنند به جامعه معرفی می‌شوند. 

سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده اصولگرای مجلس دهم در گفت‌وگو با رویداد۲۴درباره نقش رسانه‌ها در مبارزه با فساد گفت: رسانه حلقه واسط بین حکومت و مردم است و باید پیام مردم را به حکومت صادقانه و شفاف برساند و پیام حکومت را هم شفاف و صادقانه به مردم منتقل کند.

وی افزود: یکی از کارکردهای رسانه شفاف سازی است. اگر همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شفاف باشد رانت‌خواری و فساد حذف می‌شود و افرادی که به فساد ورود پیدا می‌کنند به جامعه معرفی می‌شوند. بنابراین رسانه‌ها باید سعی کنند در این زمینه نقش آفرینی کنند و فساد را جناحی نکنند. یعنی اینکه قبول کنیم که اگر اصلاح طلبی فساد کند فاسد است و اگر اصولگرایی هم به فساد ورود کند، آلوده به فساد است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: خوب است که تمام رسانه‌ها این شفاف‎سازی را انجام دهند. رسانه در آشکار ساختن فساد نباید واهمه‌ای داشته باشد ولی باید توجه داشت که همین رسانه‌ها نباید خلاف قانون عمل کنند. بهرحال اسناد و مدارک در تمام دنیا طبقه بندی شده است و نباید برخلاف قانون اسنادی را افشا کرد و آبروی یک عده‌ای را برد.

نقوی حسینی در خاتمه گفت: بطور کلی معتقدم رسانه‌ها باید راحت‌تر و شفاف‌تر به افشای فسادها بپردازند و در این راه با مشکل خاصی روبرو نشوند.
برچسب ها: اصولگرا ، رسانه ، فساد ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان