تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

مسکو: تروریست‌های «حلب» شبه‌نظامیانی که قصد تسلیم شدن دارند را اعدام می‌کنند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، تروریست‌های شهر حلب، شبه‌نظامیان این شهر را که قصد تسلیم شدن دارند را اعدام می‌کنند.
رویداد۲۴-وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، تروریست‌های شهر حلب، شبه‌نظامیان این شهر را که قصد تسلیم شدن دارند را اعدام می‌کنند.
 
 ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه  با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، غیرنظامیانی که موفق به فرار از حلب شده‌اند، گزارش کردند، تروریست‌های شهر حلب، اقدامات رعب‌آوری را نه تنها علیه غیرنظامیان بلکه علیه شبه‌نظامیانی که قصد تسلیم شدن دارند، انجام می‌دهند.
 
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، کوناشنکوف تصریح کرد،‌ تروریست‌ها هرگونه تلاش غیرنظامیان برای فرار از شرق حلب از طریق گذرگاههای انسانی را با مانع روبرو کرده‌اند.
 
وی در ادامه افزود غیرنظامیان علیه تروریست‌ها در بخش‌های شرقی حلب در حال اعتراض هستند و 11 معترض تاکنون در این هفته دستگیر شده‌اند.
 
این سخنگوی روس تصریح کرد: «مقاومت رو به رشد افراد محلی علیه تروریست‌ها در بخش شرقی حلب وجود دارد. از آغاز این هفته، 11 نفر از معترضان در مناطق شرقی حلب که تحت کنترل تروریست‌ها است، دستگیر شده‌اند».
 
وی همچنین ادامه داد: «روز گذشته، زمانیکه تروریست‌ها تلاش کردند معترضان را در الامریه و الفردوس حلب متفرق کنند، دستکم 27 نفر کشته شدند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند».
کوناشنکوف ادامه داد که تنها در 24 ساعت گذشته، اعتراضات خودجوشی در چهار منطقه شهر یعنی بستان القصر، الکلسا، الامریه و الفردوس، برگزار شد و حدود یکهزار و 500 نفر در این راهپیمایی‌ها مشارکت کردند.
 
وی اینگونه گفت: «من تمایل دارم تصریح کنم که هواپیمای نیروی هوایی روسیه در 29 روز گذشته، هیچ حمله‌ای در شهر حلب انجام نداده است».
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان