تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵

سید‌جلال: لطفا برای پرسپولیس حاشیه نسازید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هر بازیکنی بخواهد از این تیم جدا شود باشگاه در موردش تصمیم می‌گیرد.
رویداد۲۴-کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هر بازیکنی بخواهد از این تیم جدا شود باشگاه در موردش تصمیم می‌گیرد.

پرسپولیس این روزها صدر جدول لیگ برتر حضور دارد و باید در هفته یازدهم به مصاف پیکان برود. سید جلال حسینی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس این روزها وضعیت بسیار خوبی دارد. تیم صدرنشین جدول است و همه انتظار قهرمانی دارند.

خدا را شکر از ابتدای فصل نتایج خوبی را گرفتیم. از همان آغاز با همتی که در هم‌تیمی‌هایم بود توانستیم امتیازات بازی‌های مهم را کسب کنیم و درنتیجه تیم صدرنشین جدول باشد باید در ادامه به این روندمان ادامه دهیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. نباید در باد صدرنشینی بخوابیم بلکه باید بیشتر تلاش کنیم تا این مهم را حفظ کنیم. ما فقط سعی می‌کنیم بازی به بازی به پیروزی برسیم تا جایگاه ما حفظ شود.

این هفته باید در ورزشگاه شهر قدس به مصاف تیم فوتبال پیکان بروید. این دیدار را چطور ارزیابی می کنید.

مسلما بازی سختی پیش روی ماست. پیکان یکی از تیم های خوب لیگ است که به تازگی به لیگ برتر آمده اما نتایجی بسیار خوبی گرفته است. ما کار آسانی در شهر قدس نداریم. با این حال پس از اینکه اردوی تیم ملی به پایان رسید ۷-۸ بازیکن تیم که در اردوی تیم ملی بودند به تمرینات پرسپولیس بازگشتند و طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم تا هماهنگ‌تر بشویم هرچند برای بازی روز پنج شنبه دو بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم اما مطمئنا با کمک بازیکنان جایگزین می رویم تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی برخی بازیکنان‌تان همچون امید عالیشاه و احمد نورالهی به گوش می‌رسید. در حال حاضر که ۵ هفته به نیم فصل باقی مانده آیا درست است این‌گونه مسائل در این مقطع زمانی مطرح شود؟

متاسفانه تیم‌های بزرگ همیشه با حاشیه روبرو هستند و برخی به دنبال این هستند که برای این تیم‌ها حاشیه بسازند. مسلما هر بازیکنی بخواهد از جمع ما جدا شود باشگاه در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند. این گونه نیست که برخی دوستان با ایجاد جو رسانه‌ای بخواهند درباره بازیکنی تصمیم بگیرند. فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای این‌گونه بحث‌ها نیست. احمد نورالهی بازیکنی است که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین‌هاست و اگر روزی هم قرار باشد تصمیمی بگیرد خودش و باشگاه این تصمیم را اتخاذ می‌کنند لطفا دوستانی که به دنبال حاشیه هستند دست از سر پرسپولیس بردارند و اجازه دهند ما در آرامش به کارمان ادامه دهیم. انتشار چنین شایعاتی فقط تمرکز بازیکن و تیم را بر هم می‌زند. ما نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم به روند خوب‌مان در لیگ ادامه بدهیم.

در سال ۲۰۱۶ هیچ نماینده‌ای از ایران در انتخاب برترین‌های سال AFC حاضر نبودند، نظرت درباره این موضوع چیست؟

من فکر می‌کنم ما در مقابل AFC تنها هستیم. اگر رویدادهای ماه‌های اخیر را ببینید متوجه می‌شوید مسئولان AFC هرگونه رفتاری که دوست دارند با فوتبال ایران انجام می‌دهند. تیم های باشگاهی ما مجبور هستند از عمان از باشگاه‌های عربی میزبانی کنند. در برابر سوریه هم مجبور شدیم در شرایط آب و هوایی و همین‌طور زمین بی‌کیفیت بازی کنیم اما باز هم کسی به این موضوعات اعتراض نکرد الان هم که با وجود صدرنشینی ایران در آسیا هیچ نماینده‌ای از فوتبال ایران در مراسم برترین‌های آسیا نامزد نشده است. واقعا چنین مساله‌ای غیرقابل تحمل است.

ماجرای طلبت از باشگاه نفت به کجا رسید؟ آیا توانستی مطالباتت را وصول کنی؟

متاسفانه تا این لحظه هیچ‌کس پاسخگوی ما نیست. نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم. من تا به امروز صبر کرده‌ام اما از امروز با شکایت در مراجع قانونی به دنبال وصول حقم خواهم بود.

یعنی می خواهی به مراجع قضایی شکایت کنی؟

ابتدا به کمیته انضباطی و شخص آقای حسن‌زاده شکایت می‌کنم. اگر جوابی نگیریم مطمئنا به هر جایی که نیاز باشد می‌روم و شکایت خود را مطرح می کنم تا بتوانم حقم را بگیریم. دیگر از اینکه نمی‌توانم حقم را بگیرم خسته شده‌ام. اگر دوستان این‌گونه می‌خواهند تیم‌داری کنند بهتر است کنار بروند تا برخی تیم‌های ریشه‌دار که هوادار هم دارند بیایند و با همین مشکلات مالی هم تیم‌داری کنند.

 

نظرات شما
پیشخوان